خبرگزاری کار ایران

کاپیتان محبوب آبی‌ها، تماشاگر ویژه دربی 85؛ مجیدی دستیار شفر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۰۳۷

بازیکن سابق استقلال شب گذشته وارد تهران شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق استقلال، شب گذشته وارد تهران شد و با توجه به حساسیت بالای دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته آینده به احتمال زیاد شاهد حضور اسطوره آبی‌ها در ورزشگاه آزادی برای تقابل شاگردان وینفرد شفر و برنکو ایوانکوویچ باشیم.

مجیدی همچنین شاید به ملاقات سرمربی آلمانی استقلال برود و با او دیدار کند. روز گذشته پس از دیدار استقلال برابر نساجی مازندران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال، اعلام کرد که دستیار دوم شفر تا پایان این هفته مشخص می‌شود و بعید نیست شاهد حضور مجیدی روی نیمکت این تیم باشیم.

مجیدی پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به انگلیس رفت و تحصیلاتش را در این خصوص ادامه داد و مدتی است در تیم‌های پایه باشگاه اسپانیول اسپانیا مشغول به کار است. با اینکه گفته می‌شد بیژن طاهری به کادر فنی استقلال اضافه نمی‌شود اما بر خلاف گفته کمیته فنی او به عنوان دستیار اول شفر معرفی شد و بنابراین اگر مجیدی که پیش از این حضورش منتفی اعلام شده بود به عنوان دستیار دوم در کادرفنی آبی‌ها حضور یابد چندان دور از ذهن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز