خبرگزاری کار ایران

فاز جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی با کی‌روش؛ نبرد با دو حریف قَدر

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۹۹

تیم ملی فوتبال ایران در ادامه اردوهای تدارکاتی پیش از حضور در جام جهانی روسیه به مصاف دو تیم ریشه دار خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی آبان ماه دور دوم اردوهای خود را آغاز می‌کند و در این میان به مصاف دو حریف تدارکاتی نیز خواهد رفت. پس از مسجل شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، کارلوس کی روش برنامه کامل خود را برای حضور موفق در جام جهانی اعلام کرد که در آن علاوه بر اردوهای تدارکاتی تعیین شده، تعدادی بازی تدارکاتی نیز پیش بینی شده است.

ملی پوشان نخستین اردوی خود را در مهرماه برگزار کردند و در دو بازی تدارکاتی نیز به میدان رفتند. بازی‌هایی که برابر توگو در تهران و روسیه در کازان انجام شد و با یک پیروزی به سود ایران و یک تساوی به پایان رسید. پس از آن رییس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در مصاحبه‌های خود اعلام کردند که در ماه آبان نیز در دو بازی تدارکاتی به میدان خواهند رفت تا فاز دوم برنامه‌های تیم ملی نیز به سلامت به انجام برسد.

اکنون خبر می‌رسد دو حریف تدارکاتی تیم ملی برای بازی‌های آبان ماه انتخاب شده‌اند تا شاگردان کی‌روش در رقابت با آنها خود را بیازمایند و همانطور که پیش از این عنوان شده بود رقبایی از آمریکای جنوبی و اروپا برای این بازی‌ها انتخاب شده‌اند. تیم‌هایی به نام صربستان و ونزوئلا.

صربستان از تیم‌های خوب و استخواندار اروپایی محسوب می‌شود که اخیرا با کسب 21 امتیاز موفق شد میان تیم‌های ایرلند جنوبی، ولز، اتریش، مولداوی و گرجستان راهی رقابت‌های جام جهانی شود. صرب‌ها در آخرین رده بندی تیم‌های ملی دنیا که توسط فدراسیون بین‌المللی فوتبال اعلام شد در رده سی و هشتم ایستادند. نکته قابل توجه درباره این بازی اینکه به احتمال بسیار بالا این دیدار در اردوی اروپایی تیم ملی برگزار خواهد شد.

ونزوئلا نیز اخیرا بازی‌های انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی را پشت سر گذاشت اما نتوانست با کسب امتیازهای لازم راهی این رقابت‌ها شود. آنها با نتایج خوبی که در بازی‌های پایانی این رقابت‌ها به دست آوردند موفق شدند در جدول رده بندی تیم‌های ملی، صعود چشمگیری کنند و با حرکت 17 پله‌ای به سمت بالای جدول، در جایگاه پنجاه و یکم دنیا بایستند. این دیدار قرار است در تهران برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز