خبرگزاری کار ایران

دیدار حیثیتی-خانوادگی استقلال با نساجی؛ پاشا به دنبال اثبات توانایی‌ها به شفر

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۹۱

استقلال تهران در دیداری حساس برابر نساجی مازندران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، دیدار استقلال با نساجی هر چند تقابل میان تیمی آبی پوش و قرمز است اما با توجه به حضور پرتعداد مدیران و مربیان استقلالی، دیداری خانوادگی محسوب می‌شود. این دیدار برای مدیران حال حاضر استقلال، دیداری پر اهمیت و با انگیزه‌های شخصی محسوب می‌شود. تیم مدیریتی حاضر در باشگاه نساجی مازندران را مدیران قبلی استقلال تشکیل می‌دهند که از منتقدان جدی تیم مدیریتی حال حاضر این باشگاه هم هستند.

هر چند علی امیری کمتر نسبت به مدیران حال حاضر استقلال موضع‌گیری کرده اما بهرام امیری از منتقدان جدی رضا افتخاری و پندار توفیقی محسوب می‌شود که حالا نقش پررنگی در معادلات نساجی دارد. این دیدار برای مدیران استقلال دیداری حیثیتی محسوب می‌شود و با پیروزی در این دیدار می‌توانند تا هفته‌ها در پاسخ به انتقادات مدیران پیشین دست بالا را داشته باشند.

ضمن اینکه سرمربی تیم نساجی (مهدی پاشازاده) هم خیلی دوست داشت با آمدن شفر به استقلال به‌عنوان دستیار در کنار او مشغول به کار شود اما بنا به تصمیم باشگاه، بیژن طاهری تنها مربی ایرانی کنار شفر در نیمکت استقلال خواهد بود و قرار نیست مربی جدیدی اضافه شود.

به همین دلیل پاشازاده انگیزه زیادی دارد تا تفکرات خود را به رخ شفر بکشد. کارشناسان فوتبال معتقدند استقلال مقابل نساجی کار سختی پیش رو دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز