خبرگزاری کار ایران

جوانان ما به خودباوری رسیده‌اند

نظرمحمدی: هواداران رکن اصلی موفقیت سپیدرود هستند / مشکلات ما واضح است و اسپانسر نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۷۵۱

سرمربی سپیدرود رشت در نشست خبری پس از پیروزی شاگردانش برابر پدیده مشهد از هواداران پرشور گیلانی تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، علی نظرمحمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر پدیده مشهد گفت: بازیکنان جوان و احیا شده ما امروز مقابل پدیده کاری کردند کارستان، بعد از سالها در ورزشگاه سردار جنگل ۲ گل خوب به پدیده زدیم و چند موقعیت دیگر هم داشتیم که شانس با ما یار نبود. از تمام بازیکنانم در این مسابقه راضی هستم، بعد از بازی مقابل استقلال و سایپا گفتم که خودمان را در لیگ برتر پیدا کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما جوان هستند اما به اعتماد به نفس لازم در لیگ برتر رسیده‌اند و برای حفظ این جایگاه به سختی تلاش می‌کنند. این نتایج هم حاصل زحمات تمام اعضای باشگاه است. هواداران امروز حمایت خوبی از ما داشتند و مانند بازی‌های گذشته ما را مورد حمایت قرار دادند. 

سرمربی سپیدرود خاطرنشان کرد: باید با یک برنامه‌ریزی خوب از پتانسیل هواداران به خوبی استفاده کنیم، باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که هواداران در رفت و آمد به ورزشگاه دچار مشکل نباشند. این هواداران در ۳ سال گذشته از ارکان اصلی موفقیت تیم بودند و مسئولان نباید یادشان برود که چهارمین تیم از نظر هوادار در ایران هستیم. 

حسین کعبی در جریان بازی دچار مصدومیت شد اما با توجه به سه تعویضی که سپیدرود در جریان بازی داشت او با همان وضعیت دیدار به پایان رساند، نظرمحمدی در این باره اظهار داشت: باید پس از این با تأمل بیشتری تعویض سوم را انجام دهم چون ممکن است بازیکن در دقایق پایانی مانند بازی امروز مصدوم شود و چون هر ۳ تعویض را انجام داده بودیم کار دیگری نمی‌توانستیم انجام دهیم. از کعبی تشکر می‌کنم که با همان پای مصدوم در زمین ماند و بازی را به پایان رساند شاید هر بازیکن دیگری بود نمی‌توانست این کار را انجام دهد.

علی نظرمحمدی تصریح کرد: در فاصله زمانی که بعد از بازی با استقلال و سایپا داشتیم تلاش کردیم از نظر بدنی روی بازیکنان بیشتر کار کنیم تا به آمادگی بهتری برسند. جوانان سپیدرود روز به روز بهتر خودشان را در لیگ برتر پیدا می‌کنند و به خودباوری خوبی رسیده‌اند. خوشبختانه با لطف خدا در بازی‌های گذشته که شامل حال من شد در ۲ مسابقه اخیر در نیمه مربیان نتایج خوبی گرفته‌ایم.

نظرمحمدی درباره مشکلات سپیدرود گفت: تمام مسئولان استان مشکلات ما را می‌دانند. تنها تیمی هستیم که اسپانسر و حامی مالی نداریم، تمام مسئولان باشگاه تلاش می‌کنند اما متاسفانه تا این لحظه خبرهای خوبی را نشنیده‌ایم.

سرمربی سرخپوشان گیلانی درخصوص دیدار هفته پیش رو برابر پارس جنوبی جم گفت: امیدوارم برای این مسابقه آنالیز خوبی داشته باشیم. آنها تاکنون هیچ شکستی نداشتند و در خانه خوب بازی می‌کنند اما ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود درباره ترکیب متغیر تیمش گفت: ۳ سال است سرمربی سپیدرود هستیم و همه از من شناخت دارند. در هر مسابقه با روش خاصی بازی می‌کنیم، ممکن است یک بازیکن هفته قبل فیکس بوده باشد اما در این هفته در ترکیب ثابت قرار نمی‌گیرد، براساس شرایط حریف، تمرینات در طول هفته و بازی هفته قبل بازیکن ارزیابی‌های لازم را انجام می‌دهیم و به ترکیب اصلی می‌رسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز