خبرگزاری کار ایران

مهاجم گرانقیمت میلان در رادار آرسنال

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۵۲۴

اوضاع میلان در فصل جاری احتمالا به سود آرسنال خواهد شد و آنها شاید بتوانند مهاجن پرتغالی را از این تیم بخرند.

به گزارش ایلنا، آندره سیلوا در تابستان یکی از اهداف اصلی آرسنال بود اما میلانی‌ها توانستند او را با قیمت معادل 33 میلیون پوند بخرند و به این ترتیب، او گران‌ترین خرید تاریخ این باشگاه شد. اما شروع ضعیف میلان در این فصل که با شکست در نیمی از مسابقات در سری آ همراه بوده است، به این معنی است که آنها احتمالا لیگ قهرمانان فصل بعد را از دست خواهند داد. این در حالی است که مالکان جدید باشگاه حداقل انتظاری که دارند، رسیدن به لیگ قهرمانان است.

انتظار می‌رود مسعود اوزیل و الکسیس سانچس در سال 2018 از آرسنال بروند و سیلوا 21ساله می‌تواند بازیکن ورودی آرسنال باشد. ناکامی‌های میلان در میدان باعث شده که آدیداس و آئودی روابط خود را با این باشگاه قطع کنند. پوما از فصل بعد پیراهن میلان را تولید خواهد کرد اما مبلغی به میلان می‌پردازد که نصف قرارداد آنها با آدیداس است.

به نظر می‌رسد یوونتوس، ناپولی، اینتر، رم و لاتزیو مدعیان اصلی حضور در لیگ قهرمانان باشند. اگر میلان به لیگ قهرمانان نرسد، از درآمد سرشار این مسابقات محروم خواهد شد و سران میلان به دنبال راهی برای جبران این زیان مالی خواهند بود که این راه می‌تواند فروش بازیکنان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز