خبرگزاری کار ایران

هفته پرکار برای فدراسیونی از رنگ کار و تلاش

هدف فدراسیون دستیابی به جامعه ای سلامت محوردر خانواده کار و تلاش است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۷۷۵

فدراسیون ورزش های کارگری در هفته جاری با برگزاری مسابقات ورزشی متعدد در داخل و خارج از کشور بار دیگر توانست زمینه ساز حضور کارگران ورزشکار در میادین ورزشی را فراهم آورد.

مصطفی عطری مدیر روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری در خصوص برنامه های هفته اخیر اظهار داشت: در هفته جاری مسابقات متعددی به میزبانی هیئت های استانی تدارک دیده شده بود، که بسیاری از این برنامه ها اجرا و تعداد اندکی نیز تا پایان هفته برگزار می گردد. مسابقات شطرنج قهرمانی کشور بانوان کارگر به میزبانی استان تهران برگزار گردید که ۹ تیم از استان ها سراسر کشور با ورزشکاران خود ازآن استقبال کردند. با توجه به اینکه در هفته پارالمپیک به سر می بریم، با همکاری انجمن ورزش های جانبازان و معلولین فدراسیون کارگری یک دوره مسابقات برای این عزیزان در ۲ رشته در نظر گرفته شده که تا پایان هفته برگزار خواهد گردید.مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور به میزبانی کرمان در شهر سیرجان برگزار خواهد شد که بیش از ۱۷ تیم برای حضور در آن اعلام آمدگی کردند. مسابقات فوتبال قهرمانی کارگران کشور در گروه c نیز به میزبانی استان تهران به حضور ۴ تیم برگزار گردید که این رقابت ها در هفته های آتی بین سایر گروه ها نیز پیگیری میشود.

عطری در ادامه با اشاره به رویدادهای بین المللی فدراسیون ورزش کارگری در این هفته یادآور شد: علاوه بر مسابقات متعدد داخلی که با هدف ایجاد نشاط و گسترش ورزش در بین خانواده کار و تلاش و دستیابی به جامعه ای سلامت محور برگزار گردید،‌ فدراسیون بحث استعداد یابی و تشکیل تیم های ملی کارگری را برای حضور در عرصه های بین المللی و کسب افتخار برای میهن عزیزمان در ۲ سال اخیربصورت جدی دنبال کرده و نتایج بسیار مطلوبی را بدست آورده است.در همین راستا کسب ۶۴ مدال ارزشمند از مسابقات جهانی ورزش کارگری که اخیرا برگزار گردیده گویای تلاش های بی وقفه فدراسیون و تدبیر سید امیر حسینی ریاست فدراسیون ورزش کارگری بوده که این مهم تنها با حمایت های دکتر ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان محقق گردیده است.

مدیر روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری از افتخار آفرینی تیم ملی پرورش اندام کارگری در رقابت های مستر المپیا هند یاد کرد و گفت: تیم ملی پرورش اندام کارگری در مسابقات مستر المپیا هند با ۲۰ ورزشکار حاضر شد و توانست با اقتدار و فاصله از تیم های حریف بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را به احتزاز درآورد و بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گیرد. در ادامه رویدادهای هفته جاری نیز مسابقات جهانی نخبگان(Elite Game)  در ترکیه برگزار می شود که فدراسیون ورزش کارگری۴ تیم در قالب ۴ رشته پتانک، اواسپرت، بدوک و سومو را برای حضور در این رقابت ها راهی کشور ترکیه کرده است.

وی در پایان با بیان اینکه هدف فدراسیون دستیابی به جامعه ای سلامت محور است، عنوان کرد: هدف تشکیل فدراسیون ورزش کارگری از بدو تاسیس و راه اندازی آن دستیابی به جامعه ای سلامت محور بوده و هست.از این رو تحقیقات نشان داده تا با اشاعه فرهنگ ورزش در میان این خانواده ۴۰ میلیون نفری(خانواده کار و تلاش) می توان تا حد بسیاری به تحقق این هدف و کاهش بزه های اجتماعی دست یافت. از این رو مسئولین نیز باید توجه بیشتری به این مهم داشته باشند و با پشتیبانی از فدراسیون و تخصیص منابع به آن راه را برای دستیابی به شعار ورزش، نشاط و بهره وری هموار سازند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز