خبرگزاری کار ایران

سایت AFC گزارش داد؛

وضعیت هواداران پرسپولیس و الهلال پیش از بازی برگشت

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۱۸۹

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از هواداران دو تیم پرسپولیس و الهلال منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از هواداران دو تیم منتشر کرد.

در گزارش AFC مسئله مهمی که جلب توجه می کند، و البته مربی و بازیکنان پرسپولیس هم باید آن را مدنظر قرار دهند، این است که نه هواداران الهلال کار صعود به مرحله بعدی را تمام شده می دانند و نه هواداران سرخپوش نا امید و مأیوس هستند. یکی از هواداران الهلال در خصوص دیدار برگشت برابر پرسپولیس این‌گونه اظهار نظر کرد:

در دیدار برگشت هم باید برای برد به میدان برویم. ما باید همیشه ذهنیت پیروز شدن و گل زدن داشته باشیم. کارلوس ادواردو و عمر الخریبین دو بازیکن کلیدی تیم ما در بازی فردا هستند.

همچنین هوادار ایرانی که سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا با وی گفتگو کرد، در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس برابر الهلال گفت:

کار بسیار دشوار پیش رو داریم اما در همین رقابت های این فصل شاهد بودیم که گوانگژو توانست ۴ گل خورده را جبران کند و به مرحله بعدی راه یابد. صعود به فینال غیرممکن نیست و فقط باید خودمان را باور داشته باشیم. باید شخصیت خود را نشان دهیم و یک گل زود هنگام به حریف بزنیم. اگر بتوانیم نیمه اول را با نتیجه دو بر صفر پیروز شویم، فشار روانی زیادی روی حریف خواهد بود و می توانیم به ادامه کار امیدوار باشیم. ما به یک معجزه برای صعود به فینال نیاز داریم. وحید امیری بازیکن کلیدی ما برای بازی با الهلال خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز