خبرگزاری کار ایران

فرار بزرگ بوشهری‌ها؛ ایرانجوان، پرسپولیس ثانی نشد!

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۴۱۶

باشگاه دسته اولی فوتبال از محرومیت بزرگی فرار کرد تا به سرنوشت سرخپوشان تهرانی دچار نشود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با شروع نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران میلاد شعبانلو، هافبک سابق استقلال تهران، با عقد قراردادی رسمی راهی شاهین بوشهر شد و مدتی در تمرینات این تیم دسته اولی شرکت کرد که در اقدامی عجیب به ایرانجوان بوشهر پیوست و با این اقدام اعتراض باشگاه شاهین و نامه شکایت آنها را در پی داشت.

پس از شکایت این باشگاه به هیئت فوتبال استان بوشهر، پرونده‌ای در کمیته استیناف شکل گرفت که تا به امروز در حال جریان است. گفته می‌شد که فدراسیون فوتبال 45 میلیون باشگاه ایرانجوان و شعبانلو را جریمه کرده است و همچنین این بازیکن تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین و ایرانجوان هم به مدت دو پنجره نقل و انتقالاتی از جذب بازیکن محروم خواهد بود، اما اینطور نیست و قرار است این موضوع به صورت دوستانه بین طرفین حل و فصل شود.

یکی از اعضای باشگاه ایرانجوان در گفت‌وگو با ایلنا، اظهار داشت که رئیس سازمان ورزش و جوانان استان بوشهر در جریان این اتفاقات است و طی توافقی که بین دو باشگاه صورت پذیرفته، مسئولان جلسه‌ای را روز آینده برگزار می‌کنند و به احتمال زیاد تا سه روز آینده وضعیت نهایی این پرونده مشخص خواهد شد.

باشگاه بوشهری از محرومیتی گریخت که چند وقت پیش گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شد. سرخپوشان تهرانی به دلیل تخلف مهدی طارمی  و پایبند نبودن به قرارداد با باشگاه ریزه اسپور ترکیه با حکم فیفا از جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز