خبرگزاری کار ایران

نشان دادیم انتقادهای اول فصل بی‌مورد بود

مهران موسوی: گسترش فولاد خوب دفاع می‌کرد/ قسمت بود من گلزنی کنم

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۸۲

گلزن پیکان از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد و شرایط خوب در جدول می‌گوید.

مهران موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوصی پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی خیلی سختی مقابل گسترش فولاد داشتیم و این تیم با یک دفاع خوب سازمان یافته اجازه خلق موقعیت را از ما گرفته بود. این دیدار واقعاً نسبت به چند بازی اخیر ما سخت‌ترین بازی بود ولی با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام دادیم تا حدودی نبض بازی را در دست گرفتیم و خوشبختانه در نهایت توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: گسترش فولاد هم موقعیت‌های خوبی داشت که با عملکرد خوب خط دفاع و دروازه‌بان ما دفع شدند و اگر زحمات بازیکنان نبود ممکن بود نتیجه دیگری در بازی رقم بخورد.

بازیکن پیکان در مورد گلزنی خودش در این دیدار عنوان کرد: زحمت بچه‌ها بود که در نهایت قسمت بود با ضربه من وارد دروازه شود. قبل از گل یک شوت از بیرون محوطه جریمه داشتم که دخسوس خیلی خوب آن را دفع کرد و توپ به کرنر رفت و روی کرنر توانستم با تکل توپ را وارد دروازه کنم.

موسوی در مورد مصدومیتی که در پایان بازی برایش اتفاق افتاد گفت: اواخر بازی بود که برخوردی با محسن حسینی داشتم و با توجه به اینکه پشت سر او بودم من را ندید ولی آرنجش موقع پریدن به هوا باز بود و با دهان من برخورد کرد که یک دندان من شکست و یک دندان دیگر هم لق شده است. شب گذشته بیمارستان بودم و در حال عصب کشی بودم و هنوز هم دنبال کارهای درمان دندانم هستم.

وی در مورد صعود پیکان به رتبه‌های بالای جدول عنوان کرد: اوایل فصل به دلیل تغییرات زیاد تیم ناهماهنگی وجود داشت و نتایجی کسب شد که انتقادات زیادی به ما وارد کرد ولی در ادامه نشان دادیم این انتقادها بی‌مورد بود. بعد از پیروزی با ارزش مقابل پرسپولیس به خودباوری خوبی رسیدیم و فکر می‌کنم تیم به شکل واقعی خودش دست پیدا کرده است.

بازیکن پیکان در پایان با اشاره به جایگاه این تیم در پایان فصل گفت: پیکان فصل گذشته خوب نتیجه گرفته بود انتظارها از ما بالا رفته است. فکر می‌کنم در نهایت اگر در نیمه بالای جدول جای بگیریم نتیجه خوبی است و نیم نگهایی هم به قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر و سهمیه آسیایی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز