خبرگزاری کار ایران

شک ندارم بازی زیبایی با سپاهان خواهیم داشت

میثاقیان: می‌گویند تیم‌های من ضد فوتبال بازی می‌کنند / امیدوارم برابر سپاهان شانس با ما یار باشد

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۸۲۰

سرمربی سیاه جامگان معتقد است شاگردانش در هفته نهم دیداری سختی برابر سپاهان دارند و اگر شانس با آنها یار باشند می‌توانند سه امتیاز را کسب کنند.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان ضمن بزرگ شمردن این تیم اظهار داشت: ما تیم جوان و پر انرژی هستیم. فردا بازی خوبی به نمایش می‌گذاریم و به نتیجه بازی فردا امیدوار هستیم. ما فردا با تیمی بازی داریم که در کنار تراکتورسازی، ابومسلم و ملوان، یکی از با سابقه‌ترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود. این تیم‌ها در فوتبال ما 50 سال سابقه دارند.

وی ادامه داد: ما همیشه در بیرون از خانه بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم. در دو دیدار قبلی‌مان در دقایق آخر گل خوردیم. بازی قبلی‌مان را هم باید می‌بردیم. در دیدار مقابل پیکان، آنها بهتر از ما بازی کردند و بازی را هم بردند. ما فردا 8 بازی قبلی را فراموش و فکر می‌کنیم. انگار تاکنون بازی نکردیم و این بازی اول‌مان در لیگ برتر است. در واقع به‌عنوان بازی اول خودمان به دیدار مقابل سپاهان نگاه می‌کنیم.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان درباره اینکه نسبت به سال‌های گذشته تحرک کمتری در کنار زمین دارد، عنوان کرد: بازی چالش دارد. با اینکه سن‌وسالم زیاد شده، اما همیشه در فشار کار کردم. من در فشار انرژی می‌گیرم. البته زندگی من این‌طور بوده. من از این نوع زندگی انرژی می‌گیرم و مشکلی ندارم. می‌گویند تیم‌های من ضد فوتبال بازی می‌کنند، این مسئله همیشه بوده. شما بازی فردای ما را ببینید، شک نکنید بازی خوبی خواهید دید. من اصفهان را به‌خاطر دو تیم بزرگ سپاهان و ذوب‌آهن دوست دارم. تیم ما بین تیم‌های هفتم تا هشتم لیگ خواهد شد. ما تغییرات زیادی داشتیم و طول می‌کشد که به شکل اصلی‌مان برسیم. تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ است. شما فردا بازی را ببینید و از تیم ما خوش‌تان می‌آید. فوتبال است و این چالش‌ها پیش می‌آید.

میثاقیان خاطرنشان کرد: خدا همیشه به من کمک کرده و امام رضا (ع) هم یاورم بوده است. بازی فردا، بازی سختی است. هر دو تیم در دردسر و مشکل افتادیم. برای سپاهان احترام زیادی قائلم. آنها تیم جنگنده‌ای هستند که بدون ترس بازی می‌کنند. ما در دو بازی دقیقه 93 گل خوردیم. امیدوارم فردا شانس با ما یار باشد تا موفق باشیم. تیم سپاهان ما را آنالیز کرده و بازی‌های‌مان را دیده است. آنها تیم بزرگی هستند که مهره‌های بزرگی دارند. ما تیم پرتلاشی داریم و امیدواریم موفق شویم.

سرمربی سیاه جامگان درباره محرومان و مصدومان این تیم برابر سپاهان گفت: ما فردا بادامکی و سیف‌اللهی را نداریم. بادامکی بعد از بازی کارت زرد دوم گرفته و اخراج شده است. او یکی از باشخصیت‌ترین بازیکنان ایران است و ممکن بود این اتفاقات برای هر بازیکنی رخ بدهد. همین که بادامکی در این سن بازی می‌کند، اتفاق خوب و بزرگی است.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان در واکنش به این سوال که سبک بازی تیم سپاهان در بازی فردا چگونه خواهد بود، گفت: من نمی‌توانم سبک بازی تیم‌ها را توضیح بدهم. ما بازی سختی داریم. کرانچار مربی بزرگی است که در اصفهان شناخته شده. فردا هر تیمی بیشتر بدود و البته شانس هم داشته باشد، می‌تواند برنده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز