خبرگزاری کار ایران

تراکتورسازی تیم بزرگی است

زبیدی: به دنبال قهرمانی در نیم فصل هستیم / هیچ تیمی انگیزه پارس جنوبی را ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۹۶۳

هافبک پارس جنوبی جم معتقد است آنها با کسب نتایج موفق در هفته‌های پیش رو می‌توانند قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر ایران شوند.

مهدی زبیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره روند تمرینات پارس جنوبی جم در تعطیلات لیگ برتر گفت: خداراشکر از آمادگی خوبی بهره می‌بریم و در تهران اردو زدیم. شرایط خوبی داریم و  با پیگیری تمرینات برای بازی پیش رو آماده می‌شویم.

زبیدی درباره دیدار برابر تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازی سختی در تبریز داریم. از تلاش دست برنمی‌داریم و برای سه امتیاز در این بازی سخت حاضر راهی تبریز می‌شویم. 

وی ادامه داد: ما علاقه زیادی به صدرنشینی داریم و تمام تلاش‌های بازیکنان برای ادامه همین روند است. امیدواری ما به این است که اکثر امتیازها را جمع کنیم و به قهرمانی در نیم فصل اول دست پیدا کنیم.

هافبک پارس جنوبی جم درخصوص اینکه صدرنشینی این تیم در هفته‌های ابتدایی به عنوان تیم تازه راه یافته به سطح اول فوتبال ایران شانسی تلقی می‌شد، بیان کرد: من سالی که در استقلال خوزستان هم بودم همین حرف را می‌زدند. مشکلی با این قضیه نداریم و حرف‌های بعضی‌ها ادامه دارد. تنها هدف ما به کار گیری تلاش برای کسب سه امتیاز در هر مسابقه است و هر کسی استحقاق چیزی را داشته باشد به آن دست پیدا می‌کند.

زبیدی درباره احتمال حضور نماینده‌ای از پارس جنوبی در تیم ملی عنوان کرد: بازیکنان جوان و خوبی داریم و درست است که سابقه حضور در لیگ یک را داشته‌اند ولی سطح کیفی و پتانسیل این قضیه را دارند. تنها نیاز ما کسب تجربه است و برای همین هیچ تیمی در ایران انگیزه پارس جنوبی را ندارد و روند ادامه دار ما امیدوارم به قهرمانی در نیم فصل برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز