خبرگزاری کار ایران

برد تیم مهم‌تر از گلزنی من است

محمدرضا آزادی: مصدومیت‌ها ضربه سنگینی به تراکتورسازی زد/ اولین شکست پارس جم را رقم می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۳۴

مهاجم تراکتورسازی از شرایطش در این تیم و دیدار مقابل پارس جم می‌گوید.

محمدرضا آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تراکتورسازی اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و بعد از چند بازی که با بدشانسی نتیجه نگرفتیم، در بازی با گسترش فولاد توانستیم پیروز شویم و امیدوارم روند این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.

وی در مورد دیدار حساس مقابل پارس جم در هفته نهم گفت: بازی سختی مقابل تیم صدر نشین داریم و با اینکه این تیم تا اینجا شکست نخورده است ولی ما اولین شکست آنها را رقم می‌زنیم و اجازه نمی‌دهیم امتیاز از تبریز خارج شود.

مهاجم تراکتورسازی در مورد توقف روند گلزنی‌اش پس از درخشش در دو دیدار ابتدایی خود عنوان کرد: در چند بازی از نظر بدنی افت کردم و برای همین نتوانستم عملکردی که از خودم انتظار دارم را داشته باشم ولی در ادامه تلاش می‌کنم تا بازی‌های خوبی برای تراکتورسازی انجام دهم.

آزادی در مورد بازی در کنار فرزاد حاتمی و سایر مهاجمان تراکتورسازی خاطرنشان کرد: هماهنگی خوبی میان بازیکنان خط حمله ایجاد شده است و من هم در کنار آقا فرزاد و هم مهدی شریفی به هماهنگی خوبی رسیده‌ام و امیدوارم در ادامه این هماهنگی به نتایج خوبی برای تراکتورسازی منجر شود.

وی در مورد اینکه مقابل پارس جم گلزنی می‌کند یا نه گفت: تمام تلاشم را می‌کنم ولی مهم گلزنی من نیست و نتیجه گرفتن تیم مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز