خبرگزاری کار ایران

محمد نوری: پیشکسوتان به دنبال کمک باشند نه پست و مقام؛

فرهاد مجیدی اگر بیاید به سرنوشت منصوریان دچار می‌شود/ برای او زود است روی نیمکت استقلال بنشیند

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۹۶

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال تهران درباره تکلیف نهایی مجتبی جباری و دستیاران وینفرد شفر اظهاراتی را مطرح کرد.

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره انتقادهایی که به انتخاب شدن طاهری و دین محمدی به عنوان دستیار در استقلال شده است، اظهار داشت: باید ببینیم در ابتدا چه کسانی چنین کاری را انجام می دهند و انتقاد می کنند. این دو هم رزومه خیلی خوبی دارند و هم کارنامه. از نظر اخلاقی و فنی و عدم حاشیه هم جز بازیکنان ممتاز گذشته بوده اند. اعتقاد دارم اگر ما بهترین ها را هم انتخاب می کردیم بازهم انتقاد هم پایان نداشت.

سخنگوی کمیته فنی در خصوص اینکه شفر با حضور دو مربی انتخاب شده از سوی باشگاه مخالفت کرده عنوان کرد: ما دیروز حدود دو ساعت با شفر جلسه ای را برگزار کردیم. خودم برای اولین بار ایشان را از نزدیک دیدم و حرف های ایشان منطقی بد و گفت دوست دارم روی گزینه ها ابتدا مطالعه کنم و سپس گزینه نهایی را اعلام کنم. 

نوری درباره اینکه شفر علاقه خاصی به همکاری با مجیدی را دارد تصربیح کرد: برای مجیدی زود است که به عنوان مربی به استقلال بیاید این را از قول من بنویسید. منصوریان هم همین محبوبیت مجیدی را داشت اما چه شد؟ هم اعتبارش را از دست داد و هم رزومه اش خراب شد. ایشان ابتدا باید در تیم های سطح پایین تر کار کند و سپس به استقلال بیاید. به نظر من نفر مهم نیست و سربلندی استقلال مهم است.

پیشکسوت استقلال درخصوص انتقادی که حضور طاهری در مدرسه فوتبال رحمتی شده است ، بیان داشت: حضور ایشان در مدرسه فوتبال رحمتی هیچ ایرادی نداشته است و باه صراحت می گویم در باره انتخاب مربیان هیچ گونه سفارشی از طرف کسی نشده است. 

وی درباره جباری و شایعه خروج وی از لیست استقلال اظهار داشت: شفر قرار است به زودی درخصوص جباری تصمیم گیری کند.

نوری در واکنش به این وضوع که چه زمانی تکلیف کادرفنی مشخص خواهد شد، اعلام کرد: همانطور که قبلا گفتم، قررا است شفر روی گزینه ها مطالعه کند. این هم حق وی است و من فقط یک پیشنهاد می دهم که پیشکسوتان مانند زنجیره برای سربلندی استقلال تلاش کنند و اینقدر به دنبال پست و مقام نباشند. ما بعد از خداحافظی از فوتبال 20 سال نبودیم و حال برای کمک به تیم آمده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز