خبرگزاری کار ایران

حضور سه پاراتکواندوکار ایران در رده نخست رنکینگ جهانی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۶۲

رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه اکتبر اعلام شد و براساس آن مهدی پوررهنما، سعید صادقیان‌‌پور و اصغر عزیزی در جایگاه نخست قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در جدیدترین رنکینگ جهانی که از سوی فدراسیون جهانی تکواندو اعلام شده است،  صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) با ۱۴۶ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و  پوررهنما نیز در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) با ۱۶۹ امتیاز در صدر است. 

عزیزی هم در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴) با یک پله صعود و کسب ۱۴۵/۲۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفته است. محسن عبدی در این وزن در رده  سیزدهم قرار دارد.

همچنین محمود جعفرزاده  در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) با ۱۱۲/۴۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و محمدرضا شعبانی در همین وزن، رده هفدهم را به خود اختصاص داده است.

احمد نریمانی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) و با ۷۸/۴۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و سجاد جوانبخت در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۴) با ۶۶/۰۵ امتیاز جایگاه چهارم جدول رده بندی را به نام خود ثبت کرده است.

نمایندگان ایران با ترکیب پنج نفره سعید صادقیان‌پور، مهدی پوررهنما، محمود جعفرزاده، احمد نریمانی و اصغر عزیزی تمرینات خود را به منظور حضوری قدرتمندانه در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که ۲۷ مهرماه در لندن برگزار می‌شود، در مرکز جهانی تکواندو پیگیری می کنند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، امتیاز مسابقات قهرمانی جهان G۱۰ است و به نفر اول ۱۰۰ امتیاز، نفر دوم ۶۰ امتیاز و نفرات سوم ۳۶ امتیاز در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز