خبرگزاری کار ایران

سومین دوره پارا آسیایی جوانان

اردوی آمادگی تیمهای نابینایان پنجم آبان آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۴۵۴

اردوهای تیم‌های گلبال، دو و میدانی و شطرنج بانوان اعزامی به بازی های پاراآسیایی جوانان از روز پنجم آبان ماه در تهران آغاز می شود.

به گزارش ایلنا، نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: سه تیم گلبال، دو و میدانی و شطرنج بانوان به بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات اعزام خواهند شد. اردوی آمادگی تیم دو و میدانی از روز  پنجم آبان ماه آغاز و تا ۱۲ آبان ماه ادامه دارد.

سمیه شاعری افزود: دو و میدانی کاران جوان در حال حاضر اردوهای آمادگی خود را به صورت غیر متمرکز در شهرهای خود انجام می دهند و اردوهای متمرکز این تیم از پنجم آبان ماه آغاز می شود. این تیم دو اردوی متمرکز را در پیش دارد که مرحله اول آن از ۵ تا ۱۲ آبان ماه و مرحله دوم از ۹ تا ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

وی درباره اردوی تیم شطرنج نیز اظهار داشت: برای تیم جوانان شطرنج نیز دو مرحله اردوی تدارکاتی در نظر گرفته شده است، اما زمان برگزاری اردوها مشخص نیست.

نایب رئیس بانوان فدراسیون نابینایان و کم بینایان در خصوص چهار اردوی آمادگی که برای تیم گلبال در نظر گرفته شده، گفت: این تیم از ابتدای سال پنج اردوی آمادگی را پشت سرگذاشته است. اردوی جدید از ۱۹ مهرماه آغاز می شود و تا ۱۶ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

شاعری در پایان گفت: این تیم چهار مرحله اردوی دیگر را برگزار می کند که از ۱۹ مهرماه به صورت یک هفته درمیان برگزار می شود و مرحله آخر اردو نیز از ۹ تا ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد.

بازی های پاراآسیایی جوانان از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در کشور امارات برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز