خبرگزاری کار ایران

اقدام اتلتیکو مادرید خلاف قوانین یوفا؛ مشکلات هواداران بارسلونا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۴۷

ماجرای استقلال کاتالونیا موجب شده تا شاگردان ارنستو والورده برای دومین دیدار برای حضور هوادارانشان در ورزشگاه دچار مشکل شوند.

به گزارش ایلنا، باشگاه اتلتیکو مادرید به اسکای اسپورت گفته که برای باشگاه بارسلونا همان تعداد بلیطی را در نظر گرفته که تا به اینجای فصل در هر تیمی لالیگایی برابر تیم میهان لحاظ کرده است.

این باشگاه در نظر دارد 250 بلیط برای هواداران بارسلونا در نظر بگیرد. آنها می‌گویند این همان مقدار بلیطی است که برای سویا و مالاگا در دودیدار گذشته خانگی‌شان برای تیم میهمان ارائه کرده اند و همین مقداری است که برای دیدارهای آینده پیش بینی می‌کنند.

بارسلونا در روز چهارشنبه ادعا کرد که اتلتیکو نمی‌تواند به دلیل مشکلات لجستیکی بلیط های طرفداران دور را تامین کند، بنابراین، "تمام بلیط های حامی بارسلونا برای بازی فوق لغو شده است". آنها هفته گذشته هم بدون حضور تماشاگرانشان برابر لاس پالماس حاضر شدند.

باشگاه اتلتیکو مادرید بنابر قوانین یوفا باید 5درصد از ظرفیت ورزشگاه خانگی‌اش(3400 نفر) را به هواداران بارسلونا اختصاص دهد و همچنین حدود 200 جایگاه VIP را هم لحاظ کند.

حال این باشگاه مادریدی به دلال لوجستیکی که خودش عنوان کرده قصد دارد همان تعداد بیلط‌هایی که فروخته شده را برای هواداران بارسلونا که این روزها به دنبال استقلال کاتالونیا هستند، در نظر بگیرد و این مشکلات هواداران صدنشین این روزها لالیگا را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز