خبرگزاری کار ایران

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با ایلنا:

اگر بخواهند هم مربی استقلال نمی‌شوم/ می‌دانند که شفر موفق نمی‌شود و شش ماهه بستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۱۹

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با ایلنا، درباره مربیگری در استقلال اظهار داشت: اگر به من می گفتند هم باز قبول نمی کردم و نمی آمدم. من راجع به خودم صحبت می کنم. استقلال را دوست دارم و تمام جوانی من در این تیم گذشته است. 

وی در ادامه افزود: می خواهم همیشه تیم محبوبم پرقدرت باشد. در طول این دوران همیشه کسانی بالای سر این تیم بودند که کمک حال بودند. من همه جا گفتم که به عنوان دستیار جایی فعالیت نمی کنم. کسانی که در این باشگاه مسئولیت می گیرند به خاطر بزرگی نام استقلال است نه به خاطر شخص خودشان.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره احتمال موفقیت این تیم و قرارداد شش ماهه شفر بیان داشت: امیدارم که بشود. دقیقا روی صحبت من همین بوده است. خودشان هم اطمینان ندارند. اگر داشتند باید این سرمربی کار می کرد و حاصل زحماتش و دانشش را سال دیگر نشان می داد. وقتی قرارداد شش ماهه بسته می شود یعنی اعتقادی به این گزینه ندارند. فقط می خواهند صدای هوادار را بخوابانند که ما هم یک مربی خارجی آوردیم. 

وی همچنین درباره صحبت های افتخاری مبنی بر اینکه شفر از بازیکنان شناخت دارد ادامه داد: مربی بعد از 6 ماه تازه شناخت پیدا می کند. آن هم تازه اگر خارجی باشد که بدتر. آقای افتخاری اگر این حرف ها را نزند باید شک کرد. این صحبت هایی که ایشان می کنند دقیقا مطابق با خودشان است. عدم دانش فنی و مدیریتی و خارج از محیط فوتبال نکته بارز ایشان است.

نامجومطلق در پایان گفت: همه چیز باید به هم بیاید و فقط می توانم امیدوار باشم که شرایط به خوبی پیش برود و استقلال موفق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز