خبرگزاری کار ایران

دیدار سرکنسول کشورمان در دوبی با رئیس فدراسیون وزنه برداری

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۹۹۵

بهرامی، سرکنسول کشورمان در دوبی با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و اعضای تیم ملی در محل باشگاه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علیرضا بهرامی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در دوبی و امارتهای شمالی با علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری و اعضای تیم ملی در محل باشگاه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

بهرامی سرکنسول کشورمان طی این دیدار ضمن خوشامدگویی و ابراز خرسندی از حضور ورزشکاران پرافتخار وزنه برداری در دوبی نسبت به موفقیت های این تیم در عرصه های منطقه ای و بین المللی ابراز امیدواری کرد و گفت: تیم وزنه برداری به همت رئیس فدراسیون و تلاش های ارزشمند ورزشکاران، امروز توانسته است پرچم جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات بین المللی به اهتزاز درآورد و با کسب مدال های ارزشمند به یک موفقیت بزرگ در عرصه دیپلماسی عمومی کشورمان در خارج از مرزهای کشورمان دست یابد.

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز ضمن قدردانی از تلاش های سرکنسول و اعضای نمایندگی کشورمان در دبی در راستای مهیا ساختن بسترهای لازم برای حضور تیم در دوبی اظهار داشت: امروز، ورزش و مخصوصاً ورزش وزنه برداری کشورمان به دلیل جایگاه رفیع خود در جهان توانسته است به همت جوانان بی ادعای خود به بازوی محکمی برای دیپلماسی عمومی کشورمان تبدیل شود. اینکه در آینده با در نظر گرفتن برنامه علمی و عملی پیش بینی شده شاهد موفقیت های خوبی در عرصه های جهانی خواهیم بود که زمینه ارتقاء جایگاه کشورمان را در میادین مختلف بین المللی مهیا خواهد ساخت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز