خبرگزاری کار ایران

دومین وعده عجیب اکبر میثاقیان بعد از پریدن از برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۳۴

سرمربی سیاه جامگان گفت: تیم پیکان حریف سرسختی است و مربی بادانشی هم دارند.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از شکست مقابل گسترش فولاد حالا به دنبال این هستیم تا بتوانیم در خانه به برد برسیم و آن باخت را جبران کنیم.

وی ادامه داد: هر چقدر از لیگ برتر می‌گذرد بازی‌ها نیز سخت‌تر می شود ، اما تیم ما برای اینکه وضعیت خود را در میانه های جدول حفظ کند باید در بازی های خانگی هم نتیجه بگیرد.


سرمربی سیاه جامگان همچنین خاطرنشان کرد: تیم پیکان حریف سرسختی است و مربی بادانشی هم دارند. آنها قدمت 70 ساله در فوتبال ایران دارند و ما کمتر از 10 سال است که تشکیل شدیم. اما ماهم برای کسب پیروزی به میدان می رویم و تا به امروز تمرینات خوبی را برگزار کردیم و همه چیز در زمین مسابقه مشخص می شود.

وی درباره نتایج هفته های گذشته تیمش و نگرانی هواداران مشهدی نیز گفت: به هر حال هواداران هم باید شرایط ما را درک می کنند. مشکل تیم ما این است که در شهر خودمان هوادار نداریم و تعداد کمی برای بازی‌های تیم به ورزشگاه ثامن مشهد می آیند.
میثاقیان افزود: وقتی تماشگر کم می آید فوتبال هم لذت ندارد و فوتبالیست داخل زمین هم کیف نمی کند و انگیزه ای ندارد. هواداران باید در روزهای سخت هم کنار تیم باشند و امیدوارم در این بازی تعداد بیشتری بیایند.
سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: به هر شکل بازیکنان من در همه بازی‌ها تلاش می‌کنند و از جان خود مایه می گذارند. برای ما بازی های خارج از خانه و داخل خانه فرقی ندارد چرا که همه نفراتمان با جان و دل بازی می کنند اما خب بدشانسی هم برای تیم ما زیاد است و امیدوارم این بدشانسی ها دست از سر تیم ما بردارد.

وی در خصوص این که سیاه‌جامگان به راحتی گل دریافت می‌کند، گفت: گل خوردن بخشی از فوتبال است، اما در هفته‌های اخیر گل‌هایی که دریافت کردیم از روی بدشانسی بوده و قول می‌دهیم که دیگر گل نخوریم!

سرمربی سیاه جامگان که پیش از این وعده داده بود در صورت سقوط تیمش از برج میلاد خود را پرت خواهد کرد، اینبار وعده عجیبی برای گل نخوردن داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز