خبرگزاری کار ایران

سمدو: از حضور در بارسلونا خوشحالم / تلاش می‌کنم تا جایگاهم را حفظ کنم

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۶۵۴

نسلون سمدو بازیکن بارسلونا معتقد است تقابل با اسپورتینگ بسیار دشوار خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از مارکا، بارسلونا چهارشنبه شب با تیم اسپورتینگ بازی خواهد داشت و نلسون سمدو  معتقد است این بازی بهترین موقعیت برای او می باشد تا بتواند به خوبی خود را به نمایش بگذارد. این بازیکن  پرتغالی هنوز به لیگ قهرمانان اروپا نرسیده است و این بازی موقعیت خوبی برای او می‌باشد تا بتواند این فرصت را تجربه کند.

نلسون سمدو در خصوص این بازی توضیح داد: من در بنفیکا بازی می‌کردم، رقیب اول اسپورتینگ، اما فردا بسیار متفاوت است و ما حتما باید این تیم را ببریم. اسپورتینگ تیمی قوی، خوب و منسجم است و شروع بسیار خوبی داشته است و قطعا بازی آسانی نخواهد بود. برای من حضور در اینجا و بازی مقابل اسپورتینگ فراتر از یک بازی است. موفقیت در این بازی من را با یک مسئولیت مواجه کرده است و تمام تلاش خود را برای درخشش انجام خواهد داد.

مدافع بارسلونا در خصوص حضور در این باشگاه اسپانیایی گفت: من از حضور در بارسلونا بسیار خوشحال هستم هر چند همیشه دوست داشته‌ام به پرتغال برگردم اما بودن در بارسلونا برای من موقعیت بسیار  خوبی است، در تیمی حضور پیدا کرده‌ام که فوق العاده است و توانسته است شروع بسیار خوبی را در این فصل رقم بزند. فکر کنم می‌توانم چیزهای جدیدی به بارسا اضافه کنم و به تلاش خود ادامه میدم تا جایگاهم در تیم را حفظ کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز