خبرگزاری کار ایران

۴ ستونی که پرسپولیس نداشت و ۴ گل خورد

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۸۳

پرسپولیس در شبی که ۴ ستاره خود را نداشت ۴ گل خورد.

به گزارش ایلنا، سه شنبه شب ۴ مهرماه برای پرسپولیسی ها شب شیرینی نبود. شبی که آنها با ۴ گل به الهلال عربستان باختند و تنها یک معجزه می تواند رویای حضور آنها در فینال آسیا را از ورطه افتادن به کابوس نجات دهد.

دلایل مختلفی بر این باخت وارد است اما هیچ کس نمی تواند کتمان کند که نبودن ۴ ستاره پرسپولیس در رقم خوردن این نتیجه بی تاثیر بوده است. سید جلال حسینی از ابتدای فصل نبوده و برهوت کلین شیت به خاطر غیبت کاپیتان است. محمد انصاری در نبود سید جلال امید خط دفاعی سرخ ها بود اما اوهم به دلیل سه اخطاره بودن غایب بود و عمر خریبین هر کاری که دلش خواست با خط دفاعی بی لیدر پرسپولیس کرد.

تاوان اخراج بچه گانه کامیابی نیا در بازی برابر الهلی در جدال مقابل الهلال رخ نشان داد. گلادیاتور میانه میدان قرمزها نبود تا سلمان الفرج و دوستان هر کاری که دلشان می خواست انجام دهند.

و در نهایت مهدی طارمی. مهاجم شماره ۹ پرسپولیس که هم نبودش باعث شد خط حمله پرسپولیس زهرش گرفته شود و هم شوک محرومیتش در تیم پرسپولیس دمیده شود.

این ۴ ستاره که در جمع بهترین های فصل پرسپولیس در سالی که گذشت هم بودند با نبودنشان خیمه پرسپولیس را در ابوظبی بی ستون گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز