خبرگزاری کار ایران

عامل خوشبختی استقلال بلای جان وینگو بگوویچ شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۸۵۵

سرمربی کروات گل گهر سیرجان در آستانه پیروزی تیمش در هفته ششم لیگ دسته اول آن را با اتفاقاتی عجیب از دست داد.

به گزارش ایلنا، وینگو بگوویچ که پیش از شروع بازی از پیروزی تیمش برابر صبای قم اطمینان داشت، دقایق پایانی را با اتفاقاتی عجیب پشت سر گذاشت تا 2 امتیاز ارزشمند را از دست بدهد.

اولین اتفاق مربوط به سوت پایان بازی بود که داور ثانیه‌هایی زودتر پایان آن را اعلام کرد که با اعتراض گسترده صبایی‌ها داور دوباره بازیکنان را دعوت به ادامه بازی کرد و در نهایت این صبای قم بود که از این فرصت سود برد و گل تساوی را به ثمر برساند.

اما وینگو بگوویچ بیش از داور بازی باید از دروازه‌بان خود گله داشته باشد که روی هر دو گل صبای قم و بیشتر روی گل تساوی هنرنمایی عجیب خود را به نمایش گذاشت. آرمان شهدادنژاد که دروازه‌بان باتجربه‌ای محسوب می‌شود ابتدا روی صحنه گل اول با پیش بینی اشتباه مسیر ضربه سر نتوانست واکنش خوبی روی ضربه کمیل محمدی داشته باشد. اما عجیب ترین اشتباه او مربوط به صحنه گل دوم صبای قم در شلوغی محوطه جریمه بود که با آماتورترین واکنش باعث شد تا توپ وارد دروازه‌اش شود و 2 امتیاز شیرین از کف وینگو بگوویچ بپرد.

شهدادنژاد در دیدار جام حذفی برابر استقلال نیز با اشتباه مرگبار خود باعث شد تا شاگردان علیرضا منصوریان جواز صعود را به دست بیاورند و اکنون سرمربی کروات گل گهر باید بیش از این نگرانی حساس‌ترین پست تیمش در ادامه مسابقات باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز