خبرگزاری کار ایران

خبر خوش کاپیتان برای هواداران؛

سیدجلال حسینی: صد در صد به الهلال می‌رسم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۳۹

کاپیتان اول پرسپولیس اعلام کرد مشکلی برای همراهی سرخپوشان ندارد و خود را مهیای جدال با الهلال کرده است.

به گزارش ایلنا، حضور و همراهی سیدجلال حسینی برابر الهلال عربستان می‌تواند بهترین خبر برای این باشگاه باشد. در روزی که پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ قادر به سود بردن از محمد انصاری و کمال کامیابی نیا نیستند، سیدجلال حسینی با بازگشت خود امید را به قلب دفاعی این تیم بازگرداند.

مدافع باتجربه سرخپوشان در خصوص شرایط این تیم گفت: باید از هوادارانی که همیشه در کنار ما هستند تشکر کنم. شرایطم بد نیست و مثل همیشه تلاش می کنم. دردی در همسترینگم دارم که بعضی اوقات اذیتم می‌کنم و فشردگی بازی‌ها بیشتر اذیتم کرده. اما من با تمرینات ویژه روند درمانی خودم را دنبال می‌کنم. امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و دل هواداران را شاد کنیم.

سیدجلال حسینی با اشاره به شرایط تیم در این روزهای حساس گفت: شرایط مان خیلی حساس است و همه تلاش می‌کنند. حق شان بیشتر از این هاست و روز به روز باید به موفقیت های بیشتر فکر کنیم و آنها را به دست بیاوریم.

وی در خصوص پستی که در اینستاگرامش قرار داد و اعلام کرد علیرغم تمام مشکلات چیزی آنها را از مسیر خارج نخواهد کرد گفت: من خواستم بگویم شرایط آنطور که باید، به سود ما نیست. مطمئنا اینطور نیست که همه چیز عادی و به روال مدنظر ما باشد. یک سری به دنبال این هستند تا ما را از مسیرمان خارج کنند و امیدوارم هواداران فریب نخورند. مشکلات زیادی داریم و آقای طاهری و کادرمدیریتی و فنی تمام تلاش و همه تمرکز خود را برای موفقیت پرسپولیس به کار خواهند گرفت. همانطور که گفتم یک سری مشکلات به وجود می آورند که ما را از مسیر خارج کنند.

سیدجلال حسینی در خصوص دیدار برابر الهلال عربستان گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان سخت است و مهمترین و سخت‌ترین آن اکنون بازی با الهلال است. نباید خیلی راحت راضی شوید و باید برای موفقیت‌های بیشتر تلاش بیشتر داشته باشیم. باید بدانیم هنوز هیچ موفقیتی به دست نیاورده‌ایم و اینجاست که باید تلاش اصلی خودمان را به کار بگیریم. 

کاپیتان اول پرسپولیس در مورد اینکه شرایط حضور در این دیدار را به دست آورده یا خیر گفت: صد در صد خواهم رسید. همه تلاشم را می کنم چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه به تیم کمک کنم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا تیم را همراهی کنم و امیدوارم در کنار تمام بازیکنان به نتیجه لازم برسیم.

وی در پایان با تشکر از هواداران و حضورشان در دبی گفت: بازی قبلی مقابل الاهلی من بالا نشستم و از نزدیک دیدم که آنها سنگ تمام گذاشتند. ما دل‌مان خوش است که برای هواداران تمام وجودمان را بگذاریم و حتی اگر شده یک نفر حمایت کند؛ اما خدا را شکر که همیشه و همه جا استادیوم کاملا پرسپولیسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز