خبرگزاری کار ایران

درخواست آرسن ونگر از صدراعظم آلمان

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۴۱۴

سرمربی کهنه کار آرسنال انگلیس خواهان دقت بیشتر روی قیمت بازیکنان اروپایی شد.

به گزارش ایلنا، آرسنال در تابستان آینده احتمالا الکسیس سانچس و مسعود اوزیل را از دست می‌دهد، چرا که قراردادهای این دو منقضی می‌شود و ونگر نمی‌خواهد این اتفاق برای دیگر بازیکنانش روی دهد. از ونگر پرسیده شد که آیا به رمزی و ولبک قراردادهای جدیدی پیشنهاد خواهد شد و او گفت: «بله، این موضوعی است که می‌خواهیم حلش کنیم. الان لحظه‌ای مناسب برای اقدام برای این دو نفر است.»

ونگر همچنین گفت که باشگاه‌ها به مرور مجبور می‌شوند بازیکنانشان را تا آخر قرارداد نگه دارند و سپس آنها را به‌ صورت آزاد از دست بدهند، چرا که دستمزد و قیمت بازیکنان بسیار بالا رفته است: «در وضعیتی خواهید بود که نمی‌توانید قرارداد بازیکنانتان را به دلیل مسائل مالی تمدید کنید و اجازه می‌دهید وارد آخرین سال قراردادشان شوند. در این فصل، 107 بازیکن در لیگ برتر وارد آخرین سال قراردادشان شده‌اند. این نخستین بار است که این اتفاق برای چنین تعداد پرشماری می‌افتد. از اینها بیشتر خواهید دید، چون باشگاه‌ها پول خیلی زیادی برای فروش بازیکنان معمولی‌شان می‌خواهند. به این ترتیب باشگاه نمی‌تواند بازیکنش را بفروشد و قراردادش را هم نمی‌تواند تمدید کند.»

اخیرا آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان به بحث قیمت بالای بازیکنان وارد شده است و ونگر گفته که این نشان می‌دهد سیاستمداران به‌زودی از یوفا خواهند خواست کاری کند: «اتفاقی خواهد افتاد. برای نخستین بار صدر اعظم آلمان وارد عمل شد و رییس یوفا هم حرفی زد. به نظرم از نظر سیاسی، اتفاقی در 12 ماه آینده می‌افتد که باعث می‌شود مبلغ انتقالات محدود شده و تحت مقررات درآید. یکی از این دو راه را باید رفت؛ یا باید همه چیز را کاملا آزاد بگذارید یا اینکه برایش مقررات تعریف کنید اما نمی‌توان راه حلی بینابینی برای این مساله دید. در حال حاضر این اتفاق افتاده و به سود چند باشگاه است که می‌توانند کارهایشان را به شکل قانونی پیش ببرند. در حال حاضر مقررات بینابینی است و جواب هم نمی‌دهد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز