خبرگزاری کار ایران

بحران بازیکن در تراکتورسازی؛ 2 محروم، 4 مصدوم و تنها 11 بازیکن

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۲۶۵

گل‌محمدی در دیدار با گسترش فولاد به شدت با کمبود بازیکن مواجه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تراکتورسازی تبریز در شرایطی باید در هفته هشتم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی به میدان برود که با مصدومیت و محرومیت تعداد زیادی از بازیکنانش مواجه شده است و این موضوع تیم را با بحران کمبود بازیکن در این دیدار مواجه کرده است.

در حال حاضر تراکتورسازی با توجه به سه اخطاره شدن محمد نادری و علی طاهران قادر به استفاده از آنها مقابل گسترش فولاد نیست و علاوه بر این دو بازیکن، با مصدومیت سینا عشوری، محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و محمد نوری مواجه است که اگر این شش بازیکن در دیدار با گسترش فولاد حاضر نباشند، گل‌محمدی تنها 11 بازیکن در اختیار دارد.

فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌‌زاده، محمد مسلمی‌پور، عارف آغاسی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فاخر تهامی، فرزاد حاتمی، امیر نصرآزادانی، محمدرضا آزادی و مهدی شریفی 11 بازیکنی هستند که تا کنون برای تراکتورسازی به میدان رفته‌اند و مشکلی برای حضور مقابل گسترش فولاد نخواهند داشت.

البته شنیده می‌شود محمد ابراهیمی و محمد نوری مشکلی برای بازی مقابل گسترش فولاد نخواهند داشت ولی در هر صورت بعید نیست چند بازیکن جدید و جوان تراکتورسازی در ترکیب این تیم در دربی رونمایی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز