خبرگزاری کار ایران

چشم به ضدحملات دوخته بودیم

نظرمحمدی: کادر فنی تیم ملی دروازه‌بان و مدافع ما را هم ببیند

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۹۶

سرمربی سپیدرود امیدوار است دروازه‌بان و مدافعان تیمش به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

به گزارش ایلنا، علی نظرمحمدی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: بازی کردن در این شرایط آب و هوایی خیلی سخت است.استقلال خوزستان پس از شکست مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب ریکاوری کرده  بود. هم ما و هم استقلال خوزستان سختکوش بودیم و تلاش کردیم. به تیم ویسی هم خسته نباشید می‌گویم. ما به خوبی روندی که در هفته‌های گذشته در پیش گرفته بودیم را ادامه دادیم و توانستیم بازی را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش برای مساوی به میدان آمده بود، افزود:  امروز چشم به ضدحملات دوخته بودیم و بازی را خوب کنترل کردیم. استقلال خوزستان نیز هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم رو به بازی مستقیم و توپ‌های بلند آورد، اما توانستیم در زمان باقیمانده توپ و میدان را در اختیار بگیریم. به دروازه‌بان و مدافعان‌مان هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم کادر فنی تیم ملی بازیکنان این دو پست ما را بیشتر ببیند.

سرمربی  سپیدرود ادامه داد: من به خریدهایم اطمینان دارم، چون آنها هم امروز و هم در بازی‌های گذشته کار بزرگی انجام دادند. بچه‌های من توانستند پیکان و صنعت نفت آبادان را ببرند که موفق به شکست پرسپولیس و استقلال شده بودند. این نشان می‌دهد که سپیدرود می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد. ما در ابتدای فصل با توجه به بضاعتی که داشتیم تیم خوبی بستیم و تا به اینجای لیگ هم نتیجه گرفته‌ایم. در روزهای آینده بیشتر از اینها از سپیدرود می‌بینید، چون تیم ما رفته‌رفته بهتر می‌شود.

نظرمحمدی با بیان اینکه تیمش برای ماندن در لیگ برتر می جنگد، خاطرنشان کرد:سال اولی است که پس از 50 سال به لیگ برتر آمدیم. قطعاً برای ماندن می‌جنگیم اما به رده‌های بالای جدول هم چشم داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز