خبرگزاری کار ایران

AFC ستاره‌های پرسولیس را معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۱۵

سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا سه بازیکن کلیدی پرسپولیس را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در جدالی حساس برابر الهلال عربستان به میدان برود.

سایت AFC در گزارشی سه بازیکن کلیدی تیم فوتبال پرسپولیس را برای لیگ قهرمانان آسیا، معرفی کرد.

در این گزارش آمده است، تیم بزرگ تهران که از مهاجمان زهردار و خط هافبک با استعدادی برخوردار است، توانسته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد و همین باعث شده همه نگاه‌ها به این تیم باشد.

سه بازیکن تاثیرگذار در تیم پرسپولیس وجود دارند که نقش به‌سزایی در موفقیت‌های این تیم ایفا کرده‌اند.

* مهدی طارمی

مهاجم ۲۵ ساله پرسپولیس در سال ۲۰۱۷ بهترین سال فوتبال خودش را داشته است و این  کاملا منصفانه است اگر بگوییم ۲۰۱۷ سال طارمی بوده است.

صعود بدون شکست تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران  به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و البته اولین حضور پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت‌هایی بوده است که طارمی آن را به دست آورده است.

او بعد از به ثمر رساندن شش گل در مرحله گروهی در بازی برابر الاهلی گلزنی کرد. محصول آکادمی برق بوشهر تبحر خاصی در زدن گل در محوطه جریمه چه با ضربه سر و چه پا را دارد. او به طور متوسط در هر بازی ۳.۲ شوت به سمت دروازه‌ حریفان زده است و دقت شوت‌های او نیز ۴۶ درصد بوده است و نیمی از گل‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را او به ثمر رسانده است. با این حال طارمی در دو بازی برابر الهلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نتوانست گلزنی کند و باید ببینیم  که در بازی نیمه نهایی می‌تواند این طلسم را بشکند یا خیر.

 

* محسن مسلمان

بر خلاف طارمی، محسن مسلمان می داند که گلزنی برابر تیم فوتبال الهلال چه طعم و مزه‌ای دارد. او در هفته‌ نخست در لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال گلزنی کرد. هر چند که این بازی‌ساز پرسپولیس تنها یک گل در لیگ قهرمانان آسیا زده است ولی بیش‌ترین پاس‌های مهم پرسپولیس را او تغذیه می‌کند. 

 مسلمان با ۲۱ خلق شانس در کنار هالک و وو لی در این زمینه بیش‌ترین خلق موقعیت را در لیگ قهرمانان آسیا داشته است. مسلمان را به خاطر دقت پاس‌ها و تکنیک خوبش می‌شناسند و از وقتی که از سال ۲۰۱۶ از ذوب آهن اصفهان به پرسپولیس آمد پیشرفت به‌سزایی داشته است. او در کنار علی علیپور و وحید امیری نقش تغذیه مهدی طارمی را ایفا می‌کند.

* صادق محرمی

محرمی ۲۱ ساله با ۲۱ تکل موفق در بین چهار تیم لیگ قهرمانان آسیا بیش‌ترین آمار را داشته است.

بازیکن اصالتا شمالی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از حضور در این تیم عضو ملوان بود. عضو تیم زیر ۲۳‌ساله‌های ایران بیش‌تر در سمت راست خط دفاعی بازی می‌کرد و این شانس را دارد که در خط حمله هم بازی کند. محرمی با ۷۹ دوئل مثبت بعد از هالک در رده دوم قرار دارد و ۸۱ درصد هم دقت پاس در بازی او دیده شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز