خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس

برد راحت منچستر در شب بازگشت رونی به اولدترافولد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۷۶۱

منچستریونایتد هفته پنجم لیگ جزیره را با برد ۴-۰ مقابل اورتون به پایان رساند.

به گزارش ایلنا، از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه‌اش مقابل اورتون قرار گرفت و با 4 گل حریفش را در هم کوبید. 

بازی با برتری شیاطین سرخ آغاز شد و این تیم در همان دقیقه 4 به گل رسید. با پاس ماتیچ، آنتونی والنسیا با یک ضربه غیرقابل مهار والی موفق به باز کردن دروازه اورتون شد.

در دقیقه 20، اورتون فرصت خوبی داشت تا گل تساوی را وارد دروازه یونایتد کند اما ضربه ون رونی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 26 و روی اشتباه مدافعان اورتون، ماتا موقعیت تک به تک را برای لوکاکو فراهم کرد اما ضربه این مهاجم بلژیکی در بهترین شرایط راهی به دروازه نیافت.

در ادامه، حملات یونایتد باز هم ادامه یافت و این تیم کاملا بر توپ و میدان مسلط بود. در دقیقه 38، لوکاکو یک بار دیگر فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه تیم سابق خود داشت اما این بار پیکفورد مقابل او ایستادگی کرد.

در لحظات پایانی نیمه اول، همکاری لوکاکو و ماتا در نهایت بی نتیجه ماند تا 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، اورتون فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما این بار ضربه رونی با عکس العمل دخیا همراه بود.

در دقیقه 61 و روی اشتباه فیل جونز، این بار سیگوردسون برابر دروازه میزبان صاحب موقعیت شد اما باز هم دخیا مقابل بازیکنان اورتون ایستادگی کرد.

در دقیقه 64 یونایتد بهترین فرصت را برای زدن گل دوم داشت اما ضربه ایستگاهی دیدنی ماتا به تیرک  دروازه تافی ها برخورد کرد.

دقایقی بعد لینگارد می توانست خیال هواداران تیمش را راحت کند اما ضربه او نیز با اختلاف زیادی به بیرون رفت. در دقیقه 76، لینگارد یک بار دیگر صاحب فرصت شد اما این بار هم ضربه او از بالای دروازه خارج شد.

 برد راحت منچستر در شب بازگشت رونی به اولدترافولد

اما در دقیقه 83 یونایتد به گل دوم رسید. روی اشتباه مدافعان اورتون و پاس لوکاکو، میخیتاریان با دروازه حریف تک به تک شد تا گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در لحظات پایانی و روی پاس لینگارد، لوکاکو موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کرده گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه 92 یونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد و مارسیال آن را تبدیل به گل کرد تا در نهایت شیاطین سرخ با 4 گل حریف خود را بدرقه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز