خبرگزاری کار ایران

فوتبال امروز آن روی خود را به ما نشان داد

سراج: کرار 200 بار دیگر هم آن پنالتی را می‌زد، گل می‌شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۶۲۲

مربی تیم صنعت نفت آبادان می گوید اگر کرار جاسم 200 بار هم پشت توپ قرار بگیرد، می‌تواند آن پنالتی را گل کند.

به گزارش ایلنا، بهنام سراج مربی صنعت نفت در پایان دیدار این تیم مقابل سپیدرود گفت : در شرایطی بازی را واگذار کردیم که برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بودیم. فرصت‌های زیادی داشتیم که منجر به گل نشد، اما سپیدرود از موقعیت‌های محدود خود استفاده کرد و ما را برد.

وی در ادامه افزود: به دلیل باخت سپیدرود در جام حذقی، بازیکنان این تیم انگیزه زیادی داشتند. آنها فعل خواستن را به خوبی صرف کردند. سپیدرود از پشتوانه خوب هواداران برخوردار است.  هواداران شمالی، همانند تماشاگران ما یار دوازدهم تیم خودشان هستند.

سراج درباره پنالتی که کرار در نیمه اول از دست داد ،اظهار داشت: پنالتی که کرار از دست داد انگیزه ما را گرفت. اگر کرار جاسم 200 بار هم پشت توپ قرار بگیرد، می‌تواند آن پنالتی را گل کند، اما زمین چمن ورزشگاه عضدی در نحوه بازی ما تاثیر داشت و باعث شد که از کیفیت بازی‌مان کاسته شود. این اولین پنالتی بود که کرار جاسم خراب کرد.

مربی صنعت نفت آبادان در پایان گفت: سپیدرود برای برد به میدان و جانانه بازی کرد. بابت این پیروزی به آنها تبریک می‌گویم. فوتبال امروز آن روی خود را به ما نشان داد. شاید بد عمل کردیم و بازیکنان‌مان انگیزه کافی نداشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز