خبرگزاری کار ایران

اسلحه پنهان برانکو اینبار کدام بازیکن می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۴۷۹

برانکو ایوانکوویچ در بازی رفت با فرار بزرگ از آنالیز موفق سرگی ربروف و کادرفنی‌اش توانست از شکست نجات یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرسپولیس که در بازی رفت در یک عملکرد ناامید کننده در یک ساعت ابتدایی بازی نتیجه را با دو گل به الاهلی عربستان واگذار کرده بود، در نهایت با تعویض‌های خود توانست شرایط را تغییر داده و با تساوی از زمین خارج شود.

در کسب این تساوی ارزشمند در کنار عملکرد فوق العاده بازیکنان تعویضی، نباید از غافلگیری ربروف و تیم فنی‌اش عبور کرد؛ سرمربی اوکراینی و گرانقیمت الاهلی که پیش از بازی مدعی شده بود با آنالیز دقیق از دیدارهای گذشته سرخپوشان با شناخت کافی به مصاف حریف خود خواهد رفت با حضور بشار رسن، گادوین منشا و کمال کامیابی نیا که کمترین تعداد دقایق حضور در ترکیب این تیم در دیدارهای گذشته را داشته کاملا غافلگیر شد.

برانکو که برخلاف فصل گذشته اینبار با نیمکت غنی و پتانسیل بالا لیگ را استارت زده بارها نشان داده، قابلیت سود بردن از نفرات خود در زمان گره خوردن بازی را داراست و نمونه دیگر آن را در جریان بازی با گسترش فولاد نیز به نمایش گذاشت.

سرمربی سرخ‌ها اکنون نیز استراتژی جدیدی را دنبال می‌کند و در این راه چشم به نفراتی دوخته که با توانایی و قدرت فنی بالا می‌تواند روی آنها برای دقایق حساس بازی حساب ویژه باز کند. نفراتی مثل گادوین منشا، بشار رسن، سیامک نعمتی و ... که دلگرمی بزرگ کادرفنی برای عبور از جهنم استادیوم بن زاید و کسب نتیجه مقابل حریف عربستانی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز