خبرگزاری کار ایران

حذف حداقل 9 تیم لیگ برتری در گام اول جام حذفی؛ خطر در کمین پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۷۱۷

هشت تیم لیگ برتری در گام اول جام حذفی از رقابت‌ها کنار رفتند و یک تا دو تیم دیگر هم قطعا حذف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشورمان روز گذشته به جز دو دیدار معوقه به پایان رسید و تیم‌های حاضر در مرحله یک هشتم مشخص شدند.

این مرحله که نخستین مرحله با حضور تیم‌های لیگ برتری بود شگفتی‌های زیادی را در آن شاهد بودیم.

از میان 16 تیم حاضر در لیگ برتر، 5 تیم موفق به صعود به مرحله بعدی شده و 8 تیم از دور رقابت‌ها کنار رفتند که دور از انتظار بود و از میان سه تیم باقی‌مانده هم حداقل یک تیم کنار می‌رود.

روز پنجشنبه که اولین روز برگزاری این مرحله از رقابت‌ها بود، با حذف پدیده مقابل تراکتورسازی و سپاهان مقابل صنعت نفت به پایان رسید و در روز جمعه هم سایپا برابر اکسین، پارس جم مقابل نساجی و ذوب‌آهن برابر فجرسپاسی از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در روز گذشته هم بادران موفق شد برابر پیکان به پیروزی برسد و سپیدرود هم با شکست مقابل ملوان حذف شد و در نهایت فولاد خوزستان هم با شکست مقابل ایرانجوان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بدین ترتیب تنها 8 تیم از لیگ برتر در جام حذفی باقی مانده‌اند که سرخابی‌های پایتخت هم در میان آنها حضور دارند. استقلال موفق شد با گل دقایق پایانی خسرو حیدری با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد و پرسپولیس هم دیدار به تعویق افتاده و باید در این مرحله به مصاف نفت تهران برود و خطر حذف شدن را احساس می‌کند. گسترش فولاد هم که شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود که عملکرد خوبی در لیگ یک داشته است و احتمال حذف شاگردان بوناچیچ پایین نیست.

 

با حذف قطعی یکی از دو تیم نفت تهران و پرسپولیس و احتمال کنار رفتن گسترش فولاد، تعداد حذف شده‌های جام حذفی در لیگ برتر به عدد 9 یا 10 می‌رسد و تنها 6 یا 7 تیم در جمع 16 تیم پایانی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز