خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: ملوان همیشه از بهترین‌های جام حذفی بوده است/ تماشاگران از این بازی یک یادگار قشنگ باقی بگذارند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۴۰۹

سرمربی ملوان در خصوص دیدار تیمش مقابل سپیدرود می‌گوید.

نادر دست‌نشان در نشست خبری پیش از بازی سپیدرود - ملوان در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی، اظهار داشت: خوشحالم در خدمت‌تان هستم. جام حذفی اهمیت خاص خودش را دارد. در این دیدار هم دو تیم هم استانی روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گیرند و خوشحالم که یک تیم در این بازی برنده می‌شود. در گذشته ملوان همیشه نشان داده که در جام حذفی جزو بهترین تیم‌های ایران بوده و این مسئولیت ما را سنگین تر می‌کند.

وی افزود: فارغ از نتیجه، امیدوارم مثل همیشه، دو تیم فردا هم برای سربلندی فوتبال گیلان بازی کنند تا بازی از کیفیت بالای فنی و اخلاقی برخوردار باشد. به عنوان سرمربی ملوان، همه تلاشم را می‌کنم که پیروز این میدان باشم و جواب محبت مردم شهر انزلی را بدهم. تنها انتظاری که داریم، این است که بازی در شرایط بسیار خوب از نظر فرهنگی برگزار شود. تقاضا می‌کنم طرفداران دو تیم برای تیم خودشان سنگ تمام بگذارند و یک یادگار خوب و قشنگ باشند که مردم ایران از آن لذت ببرند.

سرمربی تیم ملوان با اشاره به مشکلات سخت افزاری موجود در شهرهای مختلف استان گیلان و مازندران، خاطرنشان کرد: این موضوع یک نقطه بسیار عجیب برای منی است که 44 سال در این فوتبال هستم. گیلان یکی از معادن فوتبال ایران است. تاسف من این است که چرا این استان‌ها استادیومی در شان و شخصیت مردم و فوتبالش ندارد. از همینجا به مسئولان و مخصوصاً وزیر ورزش می‌گویم که شمال توانایی دارد که بهترین فوتبال را به نمایش بگذارد که اولین لازمه آن، سخت افزار است. ما ورزشگاه‌های زیادی در ایران ساختیم که بلااستفاده مانده، اما در شهر فوتبالی رشت یا انزلی دچار این نواقص هستیم. امیدوارم این طور نشود که دو سوم ورزشگاه ما یا سپیدرود خالی بماند. این واقعاً احساس قشنگی نیست. اگر جای بازیکنان دو تیم باشم، هیچ لذتی نمی‌برم، چون ورزشگاه خالی است. این از لحاظ احساسی و کیفیت، احساس خوبی نمی‌دهد.

دست‌نشان در مورد بازیکنان غایبش برای دیدار مقابل سپیدرود گفت: متاسفانه چند بازیکن اساسی و کلیدی‌مان دچار مصدومیت شده‌اند. چند بازیکن را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. منتظریم که هرچه زودتر با نفرات کامل به میدان برویم. چنانی و قنبری به خاطر مشکلات فنی و خانوادگی، خواهان جدایی بودند، اما هر دو بازیکن ماندنی شدند تا با افتخار برای پیراهن قشنگ ملوان بازی کنند. امیدوارم شرایط طوری باشد که از آنها استفاده کنیم.

وی در مواجه شدن با صحبت‌های خبرنگاری که از او بابت حضورش در نشست خبری تشکر کرد، یادآور شد: من همیشه گفتم، الان می‌گویم و باز هم خواهم گفت. مردم گیلان، از نظر فرهنگی، ارتباطی و احساسی با منی که در دوران مربی‌گری و بازیگری فعالیت کردم، بالاترین احترام و محبت را به من دارند. من هم وظیفه خودم می‌دانم مقابل آنها سر تعظیم فرود بیاورم. هیچ‌وقت من را روبه‌روی مردم گیلان نخواهید دید. همیشه سعی می‌کنم این اخلاق و ادب را رعایت کنم، چون آنها مردم محترمی هستند. ما همیشه فرهنگ بالای گیلانی‌ها را مطرح می‌کنیم. فوتبال گیلان هم بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کردند که باعث افتخار ماست.

سرمربی ملوان با اشاره به خواسته‌هایی که این باشگاه از بازیکنانش دارد، خاطرنشان کرد: رئیس هیئت مدیره روز گذشته به نمایندگی از باشگاه سر تمرین آمد و با بازیکنان صحبت کرد. او خواسته مردم انزلی که یک رقابت مردانه، سالم و پرشور است را از بچه‌ها درخواست کرد. همه بچه‌ها هم قول دادند که چیزی که مردم و باشگاه می‌خواند را به نمایش بگذارند. امیدوارم حساسیت‌ها باعث خدشه وارد شدن به فوتبال رشت و انزلی نشود. هر دو تیم در لیگ دسته اول و لیگ برتر کار سختی دارند. یک فوتبال محکم، شرفندانه و محکم را باشگاه ملوان از ما خواسته و ما هم وظیفه داریم آن را در زمین پیاده کنیم.

دست‌نشان درباره تاثیر باران در کیفیت دیدار فردا، گفت: باران همیشه همراه و همزاد شمال است و باید با آن کنار بیاییم. خوشبختانه بازی در چمن مصنوعی برگزار می‌شود و از نظر کیفیت زمین به مشکل نخواهیم خورد، اما باد تاثیر می‌گذارد. باید تماشاگران دو شهر نشان بدهند که از رفتارها و اخلاق مداری خوبی برخوردار هستند. امیدوارم کیفیت اخلاقی را کنار کیفیت فنی ثابت کنیم و چه بهتر که این کار در کمال آرامش انجام شود و همه سربلند باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز