خبرگزاری کار ایران

بوناچیچ حکم صادر می‌کند؛ صدرنشینی پرسپولیس یا قعرنشینی استقلال؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۳۱

نتیجه دیدار امروز گسترش فولاد - پرسپولیس جایگاه سرخابی‌های پایتخت در جدول را تعیین می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آخرین دیدار معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر امروز ساعت 17:15 میان پرسپولیس و گسترش فولاد برگزار خواهد شد و دو تیم تلاش می‌کنند تا با کسب نتیجه لازم به جایگاهشان در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند.

در این میان با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول، دیدار امروز شرایط جالبی رقم زده است که می‌تواند در صدر یا قعر جدول تغییرات ایجاد کند.

پرسپولیس با 10 امتیاز از 4 بازی و یک بازی کمتر نسبت به پارس جم 13 امتیازی در رتبه دوم جدول قرار دارد و با توجه به تفاضل گل دو تیم بالای جدول، پیروزی با هر نتیجه‌ای در دیدار امروز، شاگردان برانکو را به صدر جدول خواهد فرستاد.

از طرفی بوناچیچ و شاگردانش که از 4 دیدار گذشته خود تنها 3 امتیاز کسب کرده‌اند، در رتبه انتهایی جدول رده‌بندی قرار دارند که البته برای فرار از آن نیاز به شکست دادن پرسپولیس دارند و حتی تساوی هم جایگاه آنها را تغییر نمی‌دهد.

در صورتی که گسترش فولاد مقابل پرسپولیس پیروز شود، شش امتیازی خواهد شد و با 5 پله صعود، خود را تا رتبه یازدهم جدول بالا می‌کشد و جای استقلال خوزستان را در این رتبه خواهد گرفت.

در این شرایط استقلال تهران که با 4 امتیاز از 5 بازی پانزدهم جدول است به قعر جدول و رتبه آخر سقوط می‌کند.

بدین ترتیب سرنوشت سرخابی‌ها در جدول امروز به دست گسترش فولاد تعیین خواهد شد و بوناچیچ حکم می‌دهد پرسپولیس به صدر جدول صعود کند یا استقلال قعر نشین شود و یا اینکه تغییری در جدول نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز