خبرگزاری کار ایران

افشاگری پژمان منتظری از درگیری بازیکنان ایران و قطر

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۴۴۵

مدافع مصدوم این روزهای استقلال در خصوص درگیری‌های ایجاد شده بین بازیکنان ایران و قطر و اینکه چگونه توانست بعد از آن اتفاقات بار دیگر به قطر بازگردد پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، پژمان منتظری، مدافع مصدوم تیم ملی ایران و استقلال در گفت‌وگوی ضبط شده با برنامه نود اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابی جام جهانی سخت‌ترین بازی را مقابل قطر در تهران داشتیم؛ آنها می‌گفتند بازی را می‌بریم و از اینکه با آنها همگروه شدیم خوشحال بودیم؛ خدا را شکر دروازه‌بان قطری اشتباه کرد و به پیروزی دست یافتیم.

او در خصوص درگیری‌ها در بازی رفت ایران و قطر عنوان کرد: من وسط دعوا قرار گرفتم و با برخی قطری‌ها در یک تیم بودیم؛ به مسؤولان قطری حاضر در ورزشگاه دست تکان می‌دادم و می‌گفتم من دعوا نکردم (با خنده). در برخورد با مهاجم چین در دیدار رفت مصدوم شدم؛ ولی اتفاقی بود که افتاد و خدا را شکر توانستم با قدرت برگردم.

منتظری درباره تاثیر حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی ابراز کرد: از داخل اتوبوس که به سمت استادیوم می‌رویم، روی سکوها را می‌بینیم و با توجه به ماشین‌های داخل پارکینگ حدس می‌زنیم چه تعداد تماشاگر آمده است؛ بهترین حس زمانی است که ورزشگاه را مملو از جمعیت می‌بینیم و روحیه می‌گیریم.

وی پیرامون گل نخوردن تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی گفت: شاید مردم بگویند در تمرینات تیم ملی، مدافعان، تمرینات اختصاصی انجام می‌دهند؛ در حالی که اینطور نیست و کمترین کار روی خط دفاعی انجام می‌شود؛ واقعا بی‌انصافی است اگر بگوییم این موفقیت به خاطر خط دفاعی است؛ چون حس مسؤولیت پذیری تمام بازیکنان موجب گل نخوردن ایران می‌شود.

منتظری تصریح کرد: کادر فنی تیم ملی روحیه زیادی به بازیکنان می‌دهد و می‌بینیم مربیان چه تلاشی انجام می‌دهند؛ بعضی اوقات کی‌روش عصبانی می‌شود؛ ولی با این وجود بازیکنان خود را با تمام وجود دوست دارد.

مدافع مصدوم تیم ملی عنوان کرد: خیلی از بازیکنان از لیست تیم ملی جا می‌مانند اما اگر به اردو دعوت شوند، همه شانس بازی کردن پیدا می‌کنند؛ یک زمانی یک بازی ملی برای بازیکنی که چند اردو دعوت می‌شد به ثبت می‌رسید اما حالا همه شانس بازی کردن دارند و بعضا ذخیره‌ها بیشتر در زمین هستند.

او یادآور شد: نزدیک 18 ساعت است گل نخوردیم و این مهم‌ترین جام جهانی‌ای بود که ایران با اقتدار به آن صعود کرد؛ 9 بازی بدون گل خورده و دومین صعود پیاپی به جام جهانی اتفاقات بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود.

منتظری به مشکلات تیم ملی اشاره کرد و افزود: لباس، توپ‌، زمین، اسکان و ... نامطلوب مسائلی است که باید حل شود؛ مشکلات زیادی بوده و الان زمان حمایت از تیم ملی است؛ این تیم قدرت صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد و اگر کم کاری در مورد این تیم صورت بگیرد، ظلم بزرگی به مردم ایران است؛ چرا هر چهار سال یک بار مردم نباید برای صعود تیم ملی به جام جهانی به خیابان بریزند؟

مدافع استقلال ادامه داد: حس بازیکنان را در زمان مسابقات می‌توانیم ببینیم؛ وقتی در زمین کره با تمام وجود بازی می‌کنند، نشان از روحیه بازیکنان است؛ کادر فنی و ما بازیکنان، بی‌مهری زیادی دیدیم ولی اگر قرار به دلسردی بود، این اتفاقات نمی‌افتاد؛ این مردم حق زیادی دارند خوشحال باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز