خبرگزاری کار ایران

زننده آخرین گل تیم ملی ایران به سوریه در گفت و گو با ایلنا؛

رحمتی: نمی دانستم آخرین گل به سوریه را من زده ام/ این بار با اختلاف آنها را می بریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۷۳۰

زننده آخرین گل تیم ملی ایران به سوریه درباره این مسابقه و گلی که زد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، آخرین گلی که ایران در یک بازی رسمی به سوریه زد مربوط به سال 2008 می شود. جایی که در قالب بازی ایران و سوریه در رقابت های غرب آسیا کیانوش رحمتی موفق شد گلزنی کند. حالا نزدیک به 2000 روز است که ایران نتوانسته مقابل سوریه گل بزند.

کیانوش رحمتی در گفت و گو با ایلنا درباره بازی ایران و سوریه اظهار داشت: بازی سختی خواهد بود. آرزو می کنم که صعود ایران همراه با یک برد پرگل باشد و بتوانیم با قدرت کاری که شروع کردیم و ادامه دادیم را به اتمام برسانیم.

وی درباره گلی که به سوریه زد خاطرنشان کرد: بازی های غرب آسیا بود. از روی نقطه پنالتی گل زدم. سرمربی ما اقای علی دایی بود. لطف خدا شامل حالم شد و توانستم گل بزنم. فکر نمی کردم بعد از آن گل دیگر ایران  به سوریه گل نزده باشد. من دو گل دیگر هم  با پیراهن تیم ملی زده ام. یکی در فینال همان بازی ها به اردن و دیگری هم بهفلسطین زدم.

 هافبک سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره علت مشکل ما با سوریه در بازی های رسمی گفت: بر خلاف تصور ما از سوریه، آنها خیلی تحرک و جنگندگی بالایی دارند. همچنین بازی در برابر تیمهایی چون ایران به آنها انگیزه می دهد. از طرفی کشور دوست و همسایه ما هم به حساب می آیند و همین ها باعث می شود تا کمی در برابرشان به مشکل بخوریم.

وی درباره شایعه دست کم گرفتن ایران در بازی سه شنبه شب بیان داشت: به هیچ وجه این مساله قابل قبول نیست. در فوتبال آسیا و در این سطح این حرفها اصلا درست نیست. مطمئن باشید ایران با انگیزه دو چندان و برای حفظ رکورد و ارتقای رنکینگ فیفا می خواهد این مسابقه را ببرد.

رحمتی درباره بازی روز سه شنبه در برابر سوریه تصریح کرد:  چون سوریه نیاز به برد دارد و می خواهد بی محابا حمله کند این می تواند به تیم ملی کمک کند تا راحت تر به دروازه حریف نزدیک شود. تیم حریف جلو می آید و ما می توانیم از فضای پشتشان به خوبی استفاده کنیم. مطمئنم که این بازی را می بریم؛ آن هم با اختلاف خوب.

وی درباره عملکرد هافبک های تیم ملی اذعان داشت: هم عزت اللهی، هم دژاگه و هم حاج صفی در میانه میدان تلاش فراوانی را انجام می دهند. احساس مسئولیت بالایی دارند و با تلاش زیاد هم به خط دفاعی وهم به خط حمله یاری می رسانند.

مربی تیم ملی نوجوانان در پایان درباره آخرین وضعیت تیمش اذعان داشت: در تیم ملی نوجوانان تمرینات خوبی را انجام می دهیم. روز به روز پیشرفت در کار ما دیده می شود. بچه ها با عزمی راسخ خودشان را آماده می کنند تا مهرماه عازم رقابت های جهانی شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز