خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

از غیبت امید ابراهیمی تا پا به توپ شدن منصوریان

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۶۳

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور علیرضا منصوریان بعد از بازگشت وی از چین برگزار شد.

به گزارش ایلنا تیم فوتبال استقلال از ساعت 10 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی تمرینات آماده سازی خود را برای بازی با گل‌گهر سیرجان پیگیری کرد.

* علیرضا منصوریان بعد از بازگشت از کشور چین امروز در تمرین تیمش حاضر شد و پیش از شروع تمرین با بازیکنان استقلال صحبت کرد.وی پیش از تمرین در مورد سفرش به چین و اتفاقاتی در همایش مربیان رخ داد با همکارانش به صحبت پرداخت.وی همچنین بعد از گفت و گو با مربیان استقلال نگران وضعیت ابراهیمی، زکی پور و حسینی بود.

*امید ابراهیمی،سید مجید حسینی، میلاد زکی‌پور ، سجاد شهباززاده، و پژمان منتظری در تمرین امروز حضور نداشتند. شهباززاده فعلا از میادین دور است و منتظری هم به تازگی کتف خود را جراحی کرده و حداقل تا نیم فصل نمی‌تواند برای استقلال به میدان برود.زکی پور و حسینی هم چند روزی است که در کیلینیک استقلال به درمان پای مصدوم خود می‌پردازند.امید ابراهیمی هم در تمرین امروز حضور نداشت و به کلینیک رفته بود.

* در ابتدای تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در چند گروه پاسکاری تحت فشار انجام دادند. در بخش بعدی فوتبال دستگرمی برگزار شد که در این قسمت منصوریان پا به توپ شد و در کنار استقلالی‌ها به فوتبال پرداخت.

 تیم فوتبال استقلال روز 17 شهریور ماه در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز