خبرگزاری کار ایران

اما و اگرهای محل برگزاری ال گیلانو ؛ سپیدرود به دنبال سردار

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۱۴۳

باشگاه سپیدرود رشت با توجه به شرایط موجود خواستار میزبانی از ملوان در ورزشگاه سردار جنگل است.

به گزارش ایلنا، سپیدرود رشت شنبه هفته آینده در مرحله سوم جام حذفی باید از ملوان بندرانزلی میزبانی کند اما موضوع اصلی پیش از این دیدار ورزشگاه برگزاری این بازی است که هنوز تکلیفش مشخص نشده است.

با اعلام برنامه مرحله جدید جام حذفی از سوی کمیته مسابقات ورزشگاه سردار جنگل به عنوان میزبان این بازی انتخاب شد اما ظاهر مراحل تکمیل آن به پایان نرسیده و هنوز بخشی از ساماندهی ورزشگاه قدیمی باقی مانده است.

باشگاه سپیدرود رشت به عنوان میزبان خواهان برگزاری این بازی حساس در ورزشگاه عضدی است اما شرایطی که این ورزشگاه قدیمی دارد مهیای پذیرش هواداران هر دو تیم نیست و با توجه به اینکه قسمتی از سکوهای مقابل جایگاه ویژه با داربست مهار شده 10 درصد از ورزشگاه باید در اختیار هواداران تیم میهمان قرار بگیرد که در اینصورت گنجایش ورزشگاه خیلی محدود می‌شود.

ظرفیت پذیرش هواداران در عضدی تقریبا 6 هزار نفر تخمین زده شده که با حضور نیروهای امنیتی برای حائل شدن بین هواداران سپیدرود و ملوان و همچنین 10 درصد برای هواداران میهمان هواداران کمتری فرصت تماشای این جدال جذاب از نزدیک را می یایند.

باشگاه سپیدرود رشت شرایط موجود و مشکلات در استان و تلاش بی وقفه هیئت فوتبال و وزارت ورزش و جوانان استان گیلان را درک می‌کند اما خواهان برگزاری این بازی در ورزشگاه سردار جنگل است تا هواداران پرشور سرخپوشان از نزدیک تماشاگر این بازی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز