خبرگزاری کار ایران

قدوس علاقه زیادی به ایران دارد

دژاگه: به فکر بازی هستیم نه رکورد زنی/ آماده پیروزی برابر کره‌جنوبی هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۴۰۸

کاپیتان تیم ملی در خصوص بازی مقابل کره‌جنوبی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی ایران در خصوص دیدار با کره‌جنوبی اظهار داشت: بازی مهمی در پیش داریم و با اینکه جواز صعود را گرفتیم ولی دوست داریم دو بازی باقی‌مانده را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم و در بهترین شرایط ممکن بازی‌ها را به پایان برسانیم و اصلاً دو بازی بعدی را راحت نمی‌گیریم.

وی با اشاره به حیاتی بودن نتیجه بازی فردا برای کره‌ای‌ها گفت: ما با تیم حریف کاری نداریم و به فکر خودمان و بهترین بازی‌مان هستیم. کره‌جنوبی نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی دارد ولی ما در شرایط خوبی قرار داریم و همه بازیکنان آماده درخشش در این دیدار هستند.

دژاگه در مورد اضافه شدن سامان قدوس به تیم ملی ایران و تجربه مشابه با خودش گفت: من با قدوس در تماس بودیم و به او مشورت دادم. علاقه زیادی به ایران دارد و فارسی را هم خوب صحبت می‌کند و دوست دارد به تیم ملی کمک کند و امیدوارم موفق باشد.

کاپیتان تیم ملی در مورد حفظ رکورد تیم ملی در نباختن و گل‌نخوردن عنوان کرد: ما به فکر رکورد نیستیم و تمرکزمان روی بازی است تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و مردم ایران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز