خبرگزاری کار ایران

نمی‌شود که من به منصوریان زنگ بزنم و مشاوره بدهم/ تعطیلی بهترین فرصت بازسازی است

فکری:خیلی محترمانه به منصوریان بگویند برو بهتر است!

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۲۷۱

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد چنین اولتیماتومی به علیرضا منصوریان فشارها را افزایش خواهد داد.

محمود فکری، سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی تیمش مقابل ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: خدارا شکر توانستیم در سومین بازی متوالی به پیروزی برسیم. بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند تا تیم به موفقیت برسد. فضای دوستانه و رفاقت در تیم ما بسیار بارز است در عین حال بازیکنان با یکدیگر رقابت سالم دارند.

بازیکن سابق استقلال درخصوص اولتیماتوم باشگاه استقلال به منصوریان ادامه داد: دوست ندارم زیاد در مورد استقلال صحبت کنم اما این را بگویم که لیگ یک ماه تعطیل است و بهترین فرصت برای بازسازی تیم‌هاست که خودشان را به آمادگی کامل برسانند. اگر مدیریت باشگاه استقلال به کادرفنی این تیم اعتقاد دارد باید پشت منصوریان باشد و وی را حمایت کنند. این شکل فرصت دادن به مربی اصلاً قشنگ نیست و باعث ایجاد فشار و استرس در تیم می‌شود.

وی ادامه داد: به نظر من اگر خیلی محترمانه به منصوریان بگویند برو خیلی بهتر است تا اینکه برای وی ضرب‌الاجل تعیین کنند. امیدوارم مسئولان استقلال تصمیم بهتری را در این خصوص بگیرند. درست است که استقلال نتایج خوبی نگرفته و به نوعی هواداران این تیم اذیت شده‌اند اما این را در نظر بگیرید استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد و توانایی رسیدن به رتبه‌های بالای جدول را دارا است.

فکری درباره اینکه آیا در این مدت با منصوریان تماسی بابت کمک داشته است یا خیر اذعان داشت: منصوریان خودش باید کمک بخواهد. نمی‌شود که من به او زنگ بزنم و مشاوره بدهم. مثل اینکه خود من که مربی هستم منتظر زنگ کسی باشم تا کمک کند-.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان گفت: یک نکته را باید بگویم و آن این است که در این سه بازی خیلی از داوری لطمه خوردیم و بیشتر سوت‌ها به ضرر ما بوده است. امیدوارم کمیته داوران نظارت بیشتری بر روی عملکرد داوری داشته باشد. الان که ابتدای لیگ است اما در هفته‌های پایانی یک سوت اشتباه می‌تواند سرنوشت تیم‌ها را تغییر دهد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز