خبرگزاری کار ایران

اعتراض دایی به کی‌روش و فهرست بازیکنان تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۴۳

مربی سایپا در خصوص شرایط تیمش و فهرست جدید کی‌روش صحبت کرد.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط سایپا اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و مشغول پیگیری تمرینات هستیم تا آماده رویارویی با اکسین در جام حذفی و ادامه رقابت‌های لیگ شویم و بتوانیم به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

وی در مورد حریف سایپا در جام حذفی گفت: برخلاف اینکه تصور می‌شود اکسین به خاطر لیگ برتری نبودن حریف آسانی است اصلا این چنین نیست. ما بازی‌های این تیم را دیده‌ایم و تیم خوب و با کیفیتی هستند که باید حواسمان جمع باشند. جام حذفی جای ریسک و اشتباه نیست و اولین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه باشد.

مربی سایپا با اشاره به کارنامه خوب علی دایی در جام حذفی عنوان کرد: جام حذفی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و با لیگ متفاوت است. سرمربی ما هم تجربه و کارنامه خوبی در این رقابت‌ها دارد و با همین پشتوانه می‌خواهیم در سایپا هم حضور موفقی در این جام داشته باشیم.

دایی ادامه داد: جام حذفی مسیر نزدیک‌تری نسبت به لیگ برتر برای قهرمانی و رسیدن به آسیا محسوب می‌شود ولی به هیچ وجه قهرمانی در آن آسان نیستن و برنامه‌ریزی و تلاش خاص خودش را می‌طلبد.

وی در مورد نتایج سایپا در لیگ برتر عنوان کرد: شروع خوبی در لیگ برتر داشتیم، هر چند می‌توانستیم امتیازات بیشتری هم بگیریم ولی شرایط این گونه رقم خورد. در دیدار آخر ما مقابل تراکتورسازی بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم برنده باشیم ولی گل بچه‌گانه‌ای خوردیم و وقتی رفتیم برای جبران روی غافلگیری گل دوم هم وارد دروازه ما شد. در کل تیم ما خوب بازی کرد و شایسته باخت نبودیم و این شکست یک اتفاق بود.

مربی سایپا با اشاره به فهرست تیم ملی و حضور ترابی به عنوان تنها نماینده سایپا در این تیم خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی بر اساس تفکرات خود نفرات را دعوت می‌کند ولی در کل فکر می‌کنم سهم ما از تیم ملی حداقل 5-6 بازیکن باید باشد که پتانسیل رفتن به جام جهانی را دارند. امیدوارم با تلاش بیشتر آنها و توجه بیشتر کادرفنی به بازی‌های لیگ این نفرات هم در اردوهای بعدی حاضر باشند.

دایی با اشاره به عدم دعوت از اخباری در تیم ملی هم گفت: اخباری از بهترین گلرهای ایران است و جایش در تیم ملی خالی است. مطمئنم با تلاش بیشتر از اردوهای بعدی مجدداً دعوت خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز