خبرگزاری کار ایران

به دنبال شگفتی سازی نیستیم

رضائیان: پارس جنوبی یک تیم بی حاشیه است

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۶۸۱

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت: دنبال شگفتی سازی نیستیم و یک تیم بی حاشیه هستیم.

به گزارش ایلنا، بهرام رضائیان در گفت‌وگو با رادیو ورزش در مورد اینکه چطور تیم پارس جنوبی توانسته صدرنشین لیگ برتر شود، اظهار داشت: یک هفته بعد از اینکه تیم ما در لیگ یک قهرمان شد، هیات مدیره باشگاه تشکیل شد و مهدی تارتار را به عنوان سرمربی ابقا کردند و بعد از آن هم سرمربی برنامه های مورد نظرش و فهرست بازیکنان مورد نیازش را به ما تحویل داد. تیم ما تمریناتش را به موقع آغاز کرد. اردوهای داخلی و خارج از کشور را به موقع برگزار کردیم.

وی افزود: بازیکنان ما تمام تلاششان را برای موفقیت انجام می دهند و مهدی تارتار هم شبانه روز کار می کند و امیدوارم در کنار هواداران مان روند صعودی تیم ادامه داشته باشد.

مدیرعامل پارس جنوبی در مورد اینکه از نظر مالی این باشگاه چه وضعیتی دارد گفت: تیم ما با همه بازیکنان و مربیان تسویه حساب کرده و هیچ بدهی نداریم. بازیکنان و کادرفنی تیم فقط به فکر تمرین و فوتبال هستند و حاشیه ای در تیم ما وجود ندارد.

رضائیان درمورد اینکه امکان دارد این تیم به سرنوشت تیم هایی مثل برق شیراز دچار شود و یکباره افت کند، اظهار داشت: ما تجربه چنین تیم هایی را داریم. از یک سو کاملا بی حاشیه هستیم و بازیکنان ما با انگیزه هستند. یکدل شده ایم که نتایج خوبی بگیریم البته فراموش نمی کنیم که تیمی تازه وارد در لیگ برتر هستیم و مشکلات خاص خودمان را هم داریم با این حال برخلاف برخی از تیترها دنبال شگفتی سازی نیستیم و بازیکنان ما می خواهند توانایی هایشان را اثبات کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز