خبرگزاری کار ایران

5 ضلعی پرسپولیسی منصوریان را برکنار می‌کنند؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۹۲

استقلال تهران در دیدار برابر پدیده مشهد باید با 5 بازیکن پرسپولیسی این تیم رو به رو شوند.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در دیداری حساس برابر در هفته پنجم برابر پدیده مشهد قرار می‌گیرد. پدیده‌ای که آبی‌ها تحت هدایت منصوریان برابر آن شکست ناپذیر بوده‌اند و حتی به تساوی برابر آن هم تا به حال راضی نشده‌اند.

پدیده در حالی برابر استقلال صف آرایی می‌کند که سرمربی این تیم از حضور 5 بازیکن پرسپولیسی در ترکیب تیمش سود می‌برد. پدیده در 4 بازی گذشته از این بازیکنان سود برده و تا به حال آنها موفق به کسب 5 امتیاز شده‌اند.

محمدرضا خانزاده،‌ محمدرضا خلعتبری، محمد قاضی، میلاد کمندانی و شهاب گردان 5 بازیکنی هستند که هر کدام زمانی پیراهن پرسپولیس را برتن کرده و به همراه آن برابر استقلال هم قرار گرفته‌اند.

در فصل جدید از این بین محمدرضا خانزاده و محمد قاضی در فصل جدید گلزنی کرده‌اند. استقلال در این بازی باید ابتدا برابر حمله‌های قاضی وخلعتبری که زوج خوبی در فصل جدید ایجاد کرده‌اند مقاومت کنند.

علیرضا منصوریان که در فصل جدید نتایج محبوب هواداران را کسب نکرده باید در این بازی سه امتیاز را کسب کند تا دوباره به محبوبیتش همانند روزی که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برد دست پیدا کند و به دو دستگی در هواداران پایان بدهد.

استقلال اگر موفق به شکست پدیده در ورزشگاه آزادی نشود مطمئنا اتفاقات عجیبی برای سرمربی این تیم رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز