خبرگزاری کار ایران

چالش نوک حمله در روز غیبت شهباززاده

رونمایی از ترکیب استقلال برابر پدیده؛ سراسر حمله در روز حساس

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۲۳

استقلال تهران در دیداری حساس امروز برابر پدیده مشهد به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران پس از شکست غافلگیرانه برابر سایپا در تهران امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده‌ای می‌رود که بازی گذشته خود را با تساوی برابر همنام خوزستانی شاگردان علیرضا منصوریان به پایان رسانده بود.

منصوریان در این بازی به نوعی می‌تواند دل هواداران را به دست بیاورد و در ورزشگاه آزادی استارت مطمئنی را برابر پدیده‌ای آغاز کند که هیچ گاه یک امتیاز برابر آن از دست نداده است.

استقلال در این بازی سجاد شهباززاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و منصوریان به احتمال زیاد قصد ندارد به خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی، لئوناردو پادوانی و فرشید باقری که در مرز آمادگی به سر می‌برند، میدان بدهد. امید ابراهیمی هم دیگر بازیکن آبی‌پوشان است که هرچند در تمرینات حضور موفقی داشته اما سرمربی آبی‌ها درمورد او ریسک نکرده و اسمش در لیست بازی برابر پدیده قرار نداده است.

استقلال تهران در بازی که به سه امتیاز حساسش نیاز دارد مهدی رحمتی را درون دروازه می‌بیند. مهدی رحمتی عملکرد خوبی که به برابر سایپا داشت از روی نقطه پنالتی گل خورد و در کلین شیت ناموفق بود.

خط دفاعی استقلال را به احتمال زیاد وریا غفوری، پژمان منتظری، سید مجید حسینی، میلاد زکی پور تشکیل دهند. پیمان منتظری در هفته اول با عظیم گوک زوج نامناسبی را تشکیل داد. با مصدومیت پادوانی و جدایی مگویان زوجی به غیر از حسینی برای منتظری در ترکیب وجود ندارد. غفوری در بازی گذشته عملکرد نسبتا ضعیفی داشت اما به احتمال زیاد با غیبت حیدری بال راست ترکیب استقلال را تشکیل دهد. میلاد زکی پور هم با پشت سر گذاشتن مصدومیتی که داشت به ترکیب بازمی‌گردد و جانشین یعقوب کریمی می‌شود.

خط میانی استقلال با دو هافبک دفاعی (روزبه چشمی و امید نورافکن) تشکیل می‌شود. در غیبت ابراهیمی، چشمی نمایش خوبی داشته و موفق شده در میانه میدان در کنار نورافکن حضور داشته باشد. 

حسن بیت سعید، سرور جپارف و داریوش شجاعیان یک خط جلوتر بازی می‌کنند. این بار شجاعیان در سمت چپ و بیت سعید در راست حضور دارند. جپارف هم هافبک تهاجمی آبی‌ها برابر پدیده خواهد بود.

با مصدومیت بدموقع شهباززاده منصوریان سه مهاجم را در این پست در اختیار دارد. او نمی‌تواند از ابتدا مهدی قائدی را در ترکیب ثابت قرار دهد اما در طول بازی می‌توان جایگزینی او به جای علی قربانی یا جابر انصاری باشیم. در غیبت شهباززاده منصوریان شاید علی قربانی را از اول دیدار امروز روانه میدان کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز