خبرگزاری کار ایران

پدیده‌ای که قوانین فیزیک را به هم ریخت؛ قاتل بارسلونا کیست؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۹۷۹

رئال مادرید در حالی به برتری خوب در سوپر کاپ اسپانیا برابر بارسلونا دست یافت که مهاجم جوان این تیم بهترین عملکردش را ارائه داد.

به گزارش ایلنا، رئال مادرید در بازی رفت و برگشت سوپر کاپ اسپانیا به برتری خیره کننده برابر بارسلونایی دست یافت که این روزها حالش پس از ترک نیمار خوش نیست.

رئال مادرید در بازی دور رفت موفق شد با سه گل به برتری دست پیدا کند و دست پر ورزشگاه نیوکمپ را ترک کند اما امضا کننده سند این پیروزی کسی نبود جز مارکو آسنسیوی جوان که به عنوان برترین بازیکن رقابتهای زیر 21 سال قهرمانی اروپا لقب گرفته بود.

مارکو در دقایق پایانی بازی دور رفت پس از پاسکاری در میانه میدان چند قدم با توپ جلو رفت و در حالیکه با فشار مدافع حریف رو به رو بود شوت استثنایی را روانه چارچوب دروازه بارسلونا کرد؛‌ توپی که بر خلاف تمام پیش بینی‌های ترشتگن وارد دروازه کاتالان‌ها شد تا قوانین فیزیک برای لحظاتی زیر سوال برود.

 بازی برگشت زیدان بازهم به این ستاره اعتماد کرد و این بار او را به عناون بازیکن اصلی در ترکیب قرار داد تا ایسکو،‌گرت بیل و کاسمیرو از روی نیمکت شاهد درخشش هم پستی جوانشان باشند.

 با فشار حملات رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آغاز شد و 4 دقیقه بیشتر طول نکشد تا پدیده این روزهای کهکشانی‌ها جواب اعتماد زیدان را با شوت دقیق دیگری جواب بدهد. آسنیسو این بار در پشت محوطه جریمه حضور داشت و بار دیگر شوت با پای چپ و بازهم غافلگیری دروازه بان نگون بخت بارسا یعنی ترشتگن.

با فرض اینکه آسنسیو این آمادگی را حفظ کند او باید انتظار داشته باشد در تیم بزرگسالان اسپانیا در سال منتهی به جام جهانی روسیه حاضر باشد. انتظاری که دور از ذهن نیست و این بازیکن شایستگی آن را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز