خبرگزاری کار ایران

آیین نامه پیشنهادی فدراسیون ملی در جلسه مشترک با IZSF اصلاح و تایید شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۶۸۹

در پایان این نشست آیین نامه پیشنهادی به تایید همه کارشناسان و مسؤلین حاضر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترک فدراسیون جهانی با فدراسیون ملی پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران که در آن محسن مهرعلیزاده(رئیس IZSF)، بهرام افشارزاده مشاور عالی در امور اجرایی فدراسیون بین المللی)، مجتبی جوهری( رئیس فدراسیون ایران) و سایر کارشناسان و مسئولین هر دو فدراسیون حضور داشتند،  راهکار هایی برای رفع نواقص  موارد مورد اختلاف آیین نامه پیشنهادی قوانین و مقررات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی پیشنهاد و تایید شد.

محسن مهرعلیزاده در آغاز این نشست گفت: خوشبختانه تعامل سازنده ای میان فدراسیون جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با فدراسیون ملی زورخانه ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران  وجود دارد که این مهم می تواند با توجه به پتانسیل های ایران در این رشته، بسیاری از موانع موجود بر سر راه جهانی سازی این رشته را در حوزه های مختلف مرتفع سازد.

رئیس فدراسیون جهانی ضمن ابراز خشنودی از تلاش فدراسیون ملی و کمیته فنی IZSF در بررسی کارشناسانه و دقیق آیین نامه پیشنهادی تاکید کرد که باید در بررسی موارد مطرح شده در آیین نامه، نظرات و دیدگاه های کارشناسانه برای تایید یا رد قوانین و مقررات بر دیدگاه های سنتی و غیرعلمی ارجحیت داشته باشد.

همچنین در این جلسه بهرام افشارزاده خاطر نشان کرد: یکی از از معیارهای حرفه ای شدن و ایجاد جذابیت  هر رشته ورزشی در سطح دنیا و راه ورود به بازی های رسمی و المپیک، مولفه زمان و کوتاه کردن انجام حرکات است که به این موضوع در آیین نامه پیشنهادی توجه ویژه ای شده است.

در ادامه مجتبی جوهری ضمن ارائه توضیحاتی درباره اصلاحات انجام شده در آیین نامه گفت: در نسخه اصلاح شده آیین نامه، موارد مورد اختلاف در کمیته فنی هر دو فدراسیون اصلاح شده و به این ترتیب تاکید اصلی آیین نامه بر رکوردی و قدرتی شدن اجرای مسابقات قرار گرفته است تا بر جذابیت مسابقات ورزش های زورخانه ای نزد علاقمندان و تماشاگران این رشته ورزشی افزوده شود.

رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود:مسابقات داخلی در چند ماه آینده بر اساس آیین نامه پیشنهادی در داخل گود انجام خواهد شد تا در صورت نیاز جهت کامل تر شدن و رفع ایرادات احتمالی مورد بازبینی مجدد قرار گیرد.

لازم به ذکر است در پایان این نشست آیین نامه پیشنهادی به تایید همه کارشناسان و مسؤلین حاضر قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز