خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره اعلام کرد:

ترکیب اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان آرژانتین مشخص شد/ آغاز پنجمین مرحله اردو آمادگی از 26 مرداد

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۶۷۴

پنجمین مرحله اردو آمادگی تیم فوتبال هفت نفره از 26 مرداد آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امین‌اله مانی، رئیس انجمن فوتبال معلولین از مشخص شدن ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان آرژانتین خبر داد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون افزود: پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره برای آمادگی حضور در رقابت های قهرمانی جهان آرژانتین در حالی از فردا، پنج شنبه آغاز می شود که اسامی ملی پوشان اعزامی به این مسابقات نیز اعلام شد.

اله مانی خاطر نشان کرد: عبدالرضا کریمیزاده، حسن صفری، حسین تبریز(بوشهر)، صادق حسنی، امیر عزتدوست (گیلان)، مهدی جمالی (قم)، لطفاله جنگجو (مازندران)، عباس ترابی، محسن مختاری(مرکزی)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصومزاده(کرمانشاه)، حبیباله حیدریمهر(زنجان)، 13 ملی پوشی هستند که در ترکیب نهایی تیم قرار دارند و از امروز بعدازظهر، وارد محل برگزاری اردو می شوند.

سرمربی تیم ملی گفت: پس از برگزاری تمرینات این مرحله، اردوی ششم و متصل به اعزام تیم ملی از 6 شهریور برگزار می شود و 14 شهریور ماه نیز برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان عازم آرژانتین خواهیم شد.

پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی زیر نظر امین اله مانی، سرمربی، احمد جانعلی و محمدرضا نامجو، مربی، سجاد کرمی، مربی بدن ساز، محسن دلجو، آنالیزور و مصطفی سلیمانی، فیزیوتراپ برگزارمی شود.

سرپرستی این اردو که از 26 مرداد تا اول شهریور برگزار می شود نیز برعهده ی محمد امامیان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز