خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سیاه‌جامگان؛

بازگشت سیدجلال و منشا و خروج عجیب کامیابی‌نیا/ پدیده نیمکت‌نشین می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۹۴۲

سرخپوشان احتمالا با 3 تغییر نسبت به هفته گذشته به دیدار سیاه‌جامگان می‌روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس فردا در شرایطی به مصاف سیاه‌جامگان می‌رود که احتمال وجود چند تغییر در ترکیب اصلی این تیم نسبت به دیدار با نفت تهران وجود دارد.

کلر اصلی سرخپوشان که مثل همیشه بیرانوند خواهد بود و او وظیفه حراست از دروازه پرسپولیس را بر عهده دارد.

در خط دفاع اما تغییر نسبت به 3 دیدار گذشته میان سرخپوشان محتمل است و این موضوع بستگی زیادی به بازگشت سیدجلال حسینی به ترکیب اصلی دارد. کاپیتان پرسپولیس احتمالا در این دیدار برای تیمش به میدان می‌رود و حضور مجدد او در ترکیب اصلی تغییراتی در چینش خط دفاع چهار نفره سرخپوشان ایجاد می‌کند.

بدین ترتیب حسینی زوج شجاع خلیل‌زاده در دفاع میانی خواهد بود و در این صورت محمد انصاری به سیاق فصل پانزدهم به پست دفاع چپ باز می‌گردد.  در صورت اعمال این تغییرات شاهد حضور حسین ماهینی در دفاع راست و نیمکت نشین شده پدیده پرسپولیس، صادق محرمی خواهیم بود.

پست هافبک دفاعی سرخپوشان هم با خروج ناگهانی و عجیب کامیابی‌نیا در اختیار محسن ربیع خواه قرار خواهد گرفت و محسن مسلمان، وحید امیری و فرشاد احمدزاده جلوتر از او در خط میانی قرار خواهند گرفت.

دو مهاجم برانکو در این دیدار هم با حضور ثابت طارمی و یک نفر از میان منشا و علیپور تشکیل می‌شود و در این میان حضور مهاجم نیجریایی محتمل‌تر است.

ترکیب احتمالی سرخپوشان برابر سیاه‌جامگان:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، مهدی طارمی و گادوین منشا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز