خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛ 5 بازیکن خط خورده پرسپولیس برابر الاهلی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۶۷۲

با توجه به اینکه پرسپولیس مجاز به اضافه کردن 5 بازیکن به فهرست جدید خود برای جدال با الاهلی عربستان است، نفرات حذف شده این جدال مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، باشگاه‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تنها اجازه تغییر یا اضافه کردن ۵ بازیکن در فهرست آسیایی خود نسبت به فهرست سابقشان دارند.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رقیب الاهلی عربستان است و چنانچه این خبر درست باشد سرخ‌های پایتخت تنها اجازه ۵ تغییر در فهرست آسیایی خود نسبت به فهرست گذشته دارند.

چند روز پیش فهرست 25 نفره پرسپولیس به‌ ای اف سی فرستاده شد و مورد تایید قرار گرفت که در آن نام جوان‌های تازه واردی مثل اسدی، همتی، حسینی و حسین‌پور دیده می‌شد اما از آنجایی که خلیل‌زاده، منشا، مصلح، نعمتی و رسن 5 خرید تازه پرسپولیس حتما در فهرست آسیایی قرار خواهند گرفت، نام جوان‌های پرسپولیس از فهرست آسیایی خط خواهد خورد.

با این شرایط باید نام بازیکنانی مثل محمد امین اسدی، آدام همتی، سعید حسین‌پور، شاهین عباسیان و احسان حسینی را از لیست این تیم برابر الاهلی خط خورده دانست. البته این بازیکنان با توجه به اینکه دوران دانشجویی خود را پشت سر می‌گذارند برای خروج از کشور نیز با مشکل مواجه هستند و به همین دلیل در اردوی اوکراین نیز سرخپوشان را همراهی نکردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز