خبرگزاری کار ایران

بیانیه رسمی استقلال در خصوص صحبت‌های مهرداد میناوند

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۹۲

باشگاه استقلال نسبت به توهین مهرداد میناوند در یک برنامه تلویزیونی به مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان، کاپیتان و سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، جمعه شب گذشته در یکی از شبکه های تلویزیونی برنامه ای به صورت زنده پخش شد که صحبت های مهمان و مجرى این برنامه باعث تاسف و تعجب بسیار باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن گردید. 

باشگاه استقلال به دلیل اینکه شان و جایگاه خود و هوادارانش را بالاتر از پاسخگویی به چنین فردی می داند، ضمن محکوم کردن بی احترامی صورت گرفته در یک برنامه تلویزیونی، اعلام می کند به صورت رسمی و از طریق مراجع قانونی این مساله پیگیری خواهد شد. 

ضمن اینکه از ریاست محترم سازمان صدا و سیما و شورای نظارت در صدا و سیما، به دلیل اهمیت و جایگاه والای رسانه ملی، تقاضای برخورد جدی و قاطع با مقصرین و تحریک کنندگان این بی حرمتی را دارد.

بدون تردید مدیران محترم رسانه ملی، به هیچ وجه انتشار بی حرمتی و بی اخلاقی را نپسندیده و انعکاس و رواج ارزش ها و اخلاقیات را وظیفه اصلی خود می دانند. 

همچنین باشگاه استقلال از کلیه پیشکسوتان محترم و ارجمند در تمامى رشته هاى ورزشى تقاضا دارد اجازه دهند این موضوع روال طبیعی و قانونی خود را طی کرده و به سرانجام برسد و از وساطت کردن در مورد خاطیان خود دارى کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز