خبرگزاری کار ایران

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو:

چهره مصمم شهید حججی درس‌های زیادی به ما داد

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۰۴۶

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو گفت که افتخار می‌کند شهید حججی همشهری وی بوده و از چهره مصمم او درس‌های زیادی گرفته است.

به گزارش ایلنا، سهراب مرادی در خصوص آخرین شرایط تمرینی‌اش اظهار داشت: همه چیز خوب پیش می‌رود و چند روز دیگر اردویی در خارج از تهران داریم و به تدریج برای مسابقات داخل سالن آسیا آماده می‌شوم.

وی افزود: در ورزقان سعی کردم کمی وزن وزنه‌ها را افزایش دهم و رکوردهای خوبی زدم اما باید باز هم بهتر شوم تا با قدرت در پیک نهایی که مسابقات جهانی است، با صلابت روی تخته بایستم.

دارنده مدال طلای المپیک ریو در وزن ٩٤ کیلوگرم در پاسخ به این سؤال که آیا در مسابقات داخل سالن آسیا قصد دارد رکوردشکنی کند یا خیر، عنوان کرد: قطعا یکی از اهداف من زدن رکوردهای جدید و ثبت رکورد جهان و المپیک است اما همه چیز به وقتش خوب است.

مرادی ادامه داد: شاید در مسابقات داخل سالن رکوردهایی بالا بزنم و شاید نه و بستگی به آمادگی آن وقت من دارد.

وزنه‌برداری کشورمان با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی خاطرنشان کرد: شهادت این مرد بزرگ را به خانواده وی تبریک می‌گویم و به خودم می‌بالم که همشهری مانند او دارم که از جان خودش می‌گذرد تا ایران و ایرانی در آرامش باشند.

مرادی گفت: نه تنها اصفهانی‌ها بلکه یک ایران نشان افتخار به شهید حججی می‌دهند و او با چهره مصمم خود درس‌های زیادی به ما داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز